Dinsdale Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ok, må vite det! Er snart "ferdig" med luftputebåt-brettet nå. Noen som husker? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det er da du får den. Lenke til kommentar
Quixotix Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ikke lenge igjen nå. Får den på neste brett -Q Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Wæææææææææææææææææaaaargh.... hvorfor må jeg runne spill så fort???? Edit: Som de andre sa, den er like rundt svingen nå. bare for å holde meg på topicen! Endret 22. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Å få den gunneren kan sidestilles med min sønns fødsel.....Akkurat som å låse opp HL2 kunne sidestilles med min sønns fødsel :-) Følelesen sier seg selv..........Heaven, I`m in heaven....damdutamtamm...*plystre*.......Heaven, I`m in heaven... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Å få den gunneren kan sidestilles med min sønns fødsel.....Akkurat som å låse opp HL2 kunne sidestilles med min sønns fødsel :-) Følelesen sier seg selv..........Heaven, I`m in heaven....damdutamtamm...*plystre*.......Heaven, I`m in heaven... gravity gun, HL², vs ungene mine hmm Nope, større å få ungene V edit: leif Endret 22. november 2004 av vetle Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Å få den gunneren kan sidestilles med min sønns fødsel.....Akkurat som å låse opp HL2 kunne sidestilles med min sønns fødsel :-) Følelesen sier seg selv..........Heaven, I`m in heaven....damdutamtamm...*plystre*.......Heaven, I`m in heaven... gravity gun, HL², vs ungene mine hmm Nope, større å få ungene V edit: leif EDIT: større ENN å få ungene Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Ok, så var det ikke det samme da :-) Men det var en av de større opplevelsene. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Gled deg til du får en annen type gravity gun du! Ikke før langt uti spillet da. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Wæææææææææææææææææaaaargh.... hvorfor må jeg runne spill så fort???? Edit: Som de andre sa, den er like rundt svingen nå. bare for å holde meg på topicen! Hva skjer med at folk runner spillet så fort? Dere må da nyte det på hard Har spilt i 12 nydelige timer og løper rundt på Ravenholm. Lekkert Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ja det tok for all del en god stund og runne det. Men ikke lenge nok. Fraværet av multiplayer gjør nok sitt for og lage den følelsen. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Wæææææææææææææææææaaaargh.... hvorfor må jeg runne spill så fort???? Edit: Som de andre sa, den er like rundt svingen nå. bare for å holde meg på topicen! Hva skjer med at folk runner spillet så fort? Dere må da nyte det på hard Har spilt i 12 nydelige timer og løper rundt på Ravenholm. Lekkert Jeg vil aldri bli ferdig . Porsjonerer det ut slik at jeg er ferdig dagen før HL3, kan være greit med en inneklemt dag der ja... Men jeg bruker bevisst laaaaaang tid, men slik har jeg vært med alle spill jeg liker virkelig godt. Var skikkelig trist da Mafia var ferdig, eller POP:SOT+++ Det eneste dummer med det er at man plutselig leser en spoiler Endret 23. november 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå