Gå til innhold

Hjelp til å finne webside redigerings/lage program

bOMS

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg er ganske grønn på området, men trenger et programm til å lage og rediggere nettsider på jobben. Selv har jeg litt erfaring slik at jeg stort sett klarer å sette meg inn i programmene relativt enklet. Ihvertfall hvis de ikke er for kompliserte ;) Men det er også ønskelig at det skal kunne brukes av andre.

Så her er mitt behov.

-trenger å lage enkle sider uten veldig mye ekstrafunksjoner. Sidene skal mest være enkle og informative og har ikke behov for feks. å legge til java apletter.

-andre enn meg må kunne gå inn relativt enkelt å kunne redigere legge til funksjoner.

- har ingen erfaring på området så jeg vet ikke hva som skal til, men det kan være ønskelig å kunne legge til en gjestebok.

- det skal være enkelt å passordbeskytte filer uten å måtte gjøre det ved å gå innom webserveren, hvis det er mulig å gjøre på et enkelt vis.

Dette er de områdene som bør være dekket som jeg kommer på nå, så hvis noen har lyst til å tipse meg om et slikt programm ville jeg være taknemmelig. Trenger som sagt ikke så veldig mange ekstra funksjoner, så et enkelt og greit programm villle være det beste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...