bOMS Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Må innrømme at jeg er ganske grønn på området, men trenger et programm til å lage og rediggere nettsider på jobben. Selv har jeg litt erfaring slik at jeg stort sett klarer å sette meg inn i programmene relativt enklet. Ihvertfall hvis de ikke er for kompliserte Men det er også ønskelig at det skal kunne brukes av andre. Så her er mitt behov. -trenger å lage enkle sider uten veldig mye ekstrafunksjoner. Sidene skal mest være enkle og informative og har ikke behov for feks. å legge til java apletter. -andre enn meg må kunne gå inn relativt enkelt å kunne redigere legge til funksjoner. - har ingen erfaring på området så jeg vet ikke hva som skal til, men det kan være ønskelig å kunne legge til en gjestebok. - det skal være enkelt å passordbeskytte filer uten å måtte gjøre det ved å gå innom webserveren, hvis det er mulig å gjøre på et enkelt vis. Dette er de områdene som bør være dekket som jeg kommer på nå, så hvis noen har lyst til å tipse meg om et slikt programm ville jeg være taknemmelig. Trenger som sagt ikke så veldig mange ekstra funksjoner, så et enkelt og greit programm villle være det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå