Gå til innhold

Oppdatering av skjermkortets DirectX-støtte?

Ninjahamster

Anbefalte innlegg

Har en bærbar PC med SiSM650 skjermkort. Lurte på om noen vet om mulighetene for å få dette til å støtte DirectX 8.1 eller høyere? Eventuelt med flashing/firmware oppdatering? Her er link til skjermkortets spesifikasjoner: http://www.sis.com/products/chipsets/spec_comparison.htm

Scroll ned til "SiS Intel Mobile PC Chipsets" så ser du det... Støtter kun DirectX 7.0, men vil så gjerne spille et spill som krever 8.1 :hmm:

Har søkt litt rundt omkring, men finner ikke stort mer info enn det som er på siden jeg viser til...

Setter pris på alle svar :thumbup:

Edit: SiSM650 er forsåvidt er chipset/hovedkort med integrert skjermkort, men det spiller ingen rolle i denne sammenhengen.

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil si det, ja. SIS650 er vel heller ikke et skjermkort, men et brikkesett med integrert skjermkontroller. Rett meg gjerne om jeg tar feil. Hadde en lappis med SIS650 i en periode selv. Om det var ønskelig å spille med denne gikk det på 640x400x16 med minimum detaljer og alt pent avslått. Da gikk det til nød med CMR2001 og Ghost Recon, men spesielt kjekt var det ikke. Særlig ikke når det stod ei lekekasse med 3.8ghz/R9800pro@max/1GB osv på loftet... :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...