Glasgrekar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg slo av maskinen min igår kveld samt det eksterne HD kabinettet. Når jeg idag slår på pc`en igjen og det eksterne kabinettet så finner ikke maskinen den eksterne disken. Den stod som stasjon G igår kveld og jeg kom inn på den uten noe problem. Jeg prøver å dra ut USB kontakten i kabinettet for så å sette den i igjen for å se om da maskinen registrerer at ny maskinvare funnet!Men ingenting skjer! Skjønner ikke hvorfor dette plutselig skjer og at liksom disken "forsvinner" når jeg slår av maskinen! Da jeg fikk kabinettet, installerte disken og plugget alt til registerte PC`n dette umiddelbart og programvare for ny enhet ble installert og klar til bruk og disken ble tilgjengelig. Men no er den liksom "borte" eller kommer ikke opp! Jeg har kjøpt dette kabinettet for ca 2 uker siden. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121210&cks=PRL. Min pc: Intel Celeron 2.6Ghz, 1Ghz RAM. Pioneer DVD-rom WD-120Gb + ekstern disk 160Gb Windows XP Home Edition Her er hele spec på hovedkortet: Epox-P4MKI-S VIA P4M266A AGPset w/ int. VGA Socket - 478 w/533Hz FSB 2 DIMM w/DDR - 266,1 AGP - 4X, 3 pci, USB2.0, ATA-133 100MbE LAN Hvordan feilsøker jeg for evt å komme rundt problemet? Hilsen en som trenger lit hjelp her! Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Problemet er løst av min datakyndige kompis som heldigvis tok turen innom på morrakvisten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå