LTgriM Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har en moddet xbox 1.6 med xecuter 2.6 lite. noen som vet om det er wlan til denne på markedet. evt hvor man kan få tak i det? linker mottas med STOR takk Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Microsoft gir Xbox WLAN Lenke til kommentar
LTgriM Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Microsoft gir Xbox WLAN artikkelen ble skrevet man 1. sep 2003 kl. 07:37... den sier ikke så mye Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Microsoft gir Xbox WLAN artikkelen ble skrevet man 1. sep 2003 kl. 07:37... den sier ikke så mye Sant det Ta en kikk på denne. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har en moddet xbox 1.6 med xecuter 2.6 lite. noen som vet om det er wlan til denne på markedet. evt hvor man kan få tak i det? linker mottas med STOR takk Selv har jeg bare kablet nettverk hjemme, men jeg vil jo anta at det skal fungere om du kjøper et accesspunkt som du kobler xboxen til og en trådløs switch. Jeg er forresten rimelig sikker på at dette har vært diskutert på forumet i andre tråder. Om du søker litt finner du sikkert noen som har anbefalt spesifikke produkter som fungerer til xboxen. Lenke til kommentar
LTgriM Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Microsoft gir Xbox WLAN artikkelen ble skrevet man 1. sep 2003 kl. 07:37... den sier ikke så mye Sant det Ta en kikk på denne. fant denne der http://www.xd.no/asp/info.asp?p=34757&l=&v...ikepattern=xbox TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå