oye Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Har endelig bestemt meg for et Abit gf4 ti4400 skjermkort. Komplett hadde masse av dette på lager inntil i går. Nå står det plutselig "10 dager" på lager. Hvorfor tar det hele 10 dager å fylle på lageret? Kortet er ikke på lager hos noen andre heller. Er dette bare en konspirasjon for å få meg til å vente enda lenger på nytt skjermkort? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 19:33, oye skrev:Kortet er ikke på lager hos noen andre heller. Er dette bare en konspirasjon for å få meg til å vente enda lenger på nytt skjermkort? ja, de vil ikke gi deg kortet, du står på svartelisten neida fra spøk til alvor. det er nok leverandører deres som er tom på lager og må vente litt ekstra før de får de inn. [ Denne Melding var redigert av: Caveman på 2002-05-28 19:38 ] Lenke til kommentar
president Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Det er jo ikke akkurat slik at varene står på parkeringsplassen utenfor lageret og det bare er å lesse dem inn. Kanskje må varene fraktes fra Taiwan eller hvor nå enn det lages forutsatt at produsenten har tilgjengelig for levering. Når det da går med båt så tar det tid. Regner med Komplett/Norek importerer direkte fra produsent, correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Sant at populære varer vil nesten alltid bli utsolgt på grunn av at fabrikkene produserer heller for lite enn for mye for å ikke tape på varer som de ikke for solgt. er nok ikke komplett.no sin feil det nei. Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ja dette er helt klart en konspirasjon mot deg. Her er en link til stoff som sikkert intresserer deg. http://www.conspiracyplanet.com/ Eller det kan være så enkelt at kortet er populært og blitt utsolgt. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Nei, det var nok noen som stjal kortet fra deg ... løp å ta han ! :razz: Eller kanskje komplett vil kreve løsepenger fra deg for å selge kortet ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå