Gå til innhold

Lang tid før varer er på lager... why?

Anbefalte innlegg

Har endelig bestemt meg for et Abit gf4 ti4400 skjermkort. Komplett hadde masse av dette på lager inntil i går. Nå står det plutselig "10 dager" på lager. Hvorfor tar det hele 10 dager å fylle på lageret?

Kortet er ikke på lager hos noen andre heller. Er dette bare en konspirasjon for å få meg til å vente enda lenger på nytt skjermkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-28 19:33, oye skrev:

Kortet er ikke på lager hos noen andre heller. Er dette bare en konspirasjon for å få meg til å vente enda lenger på nytt skjermkort?

ja, de vil ikke gi deg kortet, du står på svartelisten :grin: neida fra spøk til alvor. det er nok leverandører deres som er tom på lager og må vente litt ekstra før de får de inn.

[ Denne Melding var redigert av: Caveman på 2002-05-28 19:38 ]

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat slik at varene står på parkeringsplassen utenfor lageret og det bare er å lesse dem inn. Kanskje må varene fraktes fra Taiwan eller hvor nå enn det lages forutsatt at produsenten har tilgjengelig for levering. Når det da går med båt så tar det tid. Regner med Komplett/Norek importerer direkte fra produsent, correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...