Thunder1 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har en ADSL boks med en pc allerede tilkoblet, kan jeg plugge inn en pc til å bruke denne som en router.. det er tross alt 4 innganger på den?? ville jeg også få like god hastighet? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Regner med at den er ment for flere pc'er siden den har en 4 porter, så da kan du bare plugge inn flere maskiner. Du vil dele hastigheten mellom alle maskiner.. \\Sp33D Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har en ADSL boks med en pc allerede tilkoblet, kan jeg plugge inn en pc til å bruke denne som en router.. det er tross alt 4 innganger på den?? ville jeg også få like god hastighet? Tror det bare er en hub på den. Så du kan ikke være på internett samtidig. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvilken "ADSL boks" snakker vi om her? =) Hjelper om du kan lese Navn og modellnummer fra enheten. -Stigma Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har en ADSL boks med en pc allerede tilkoblet, kan jeg plugge inn en pc til å bruke denne som en router.. det er tross alt 4 innganger på den?? ville jeg også få like god hastighet? Hvilket merke er dette modemet? Er det et gammelt og sært utsende Nokia-modem? Hvis det er det så er det ikke noen router men har du en ISP som deler ut flere IP-er pr modem kan du fint koble til flere på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå