Olaven Spire Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei Jeg har planer om å oppgradere strømforsyningen om ikke så lenge, jeg har sett på Aspire strømforsyninger 500W-520W som er forholdsvis rimelige også. Jeg hadde tenkt å kjøpe det i forbindelse med oppgradering av hovedkort, cpu o.l. når jeg går over til 939 socket. (AMD 64). Vil strømforsyningen passe? Står kun P4 i spesifikasjoner. Er det ellers noe jeg bør være obs på? Kanskje gå for annen produsent? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jepp den passer har selv 520W . Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Da regner jeg med du anbefaler en slik en? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jepp, eneste minus er en del støy med vifta på fullt ,men må si jeg enda ikke har hatt behov for å stille den opp Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Ok, har så mange vifter fra før i kabinettet at det gjør ikke noe med litt støy. Er bare å slå volumet på høyttalerne litt mer opp Da går jeg nok for en slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå