Mongster Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har et FIC Radeon 9800pro, og tenkte å bytte ut original-kjøleløsningen med noe som kjøler bedre og går litt stillere. Har blant annet sett på de forskjellige Arctic Cooling Vga Silencer'ene, men hvem yter best av de forskjellige revisjonene? Alternativer her Passer VGA Silencer ATI 4 til kortet mitt, eller er det så annerledes i designen at det kun passer ATI x800? Eller vil noen anbefale meg noen andre alternativ til disse? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du skal vel kunne bruke ATI silencer 3, tror jeg!? Sjekk på hjemmesiden til Arctic cooling. Der skal det stå hvilke som passer hva Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Du skal vel kunne bruke ATI silencer 3, tror jeg!? Sjekk på hjemmesiden til Arctic cooling. Der skal det stå hvilke som passer hva Jepp, men så i en annen post at noen anbefalte silencer 1 i stedet...så tenkte på om det fantes noen tester av de forskjellige kanskje. Men du har to forskjellige "versjon 3" og : Vga Silencer 3 Arctic Cooling GPU-kjøler,"VGA Silencer" - Rev.3 Heller mest mot den siste... Men har noen noen tester med noen alternativer til Arctic Cooling kjølere og? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den siste er en gammel modell, så jeg regner med at ATI-silencer vil være "bedre" da den en nyere. Her er en fin oversikt over hvilke kort som passer hva. Ser ut som om det er ATI-silencer 1 du vil ha. Lenke til kommentar
asuspc Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 VGA Silencer 1 er for 9800 Pro 128MB, VGA Silencer 3 er for 9800 Pro 256MB og 9800XT Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Ok, da tror jeg at jeg går for silencer 1... Men silencer 3 kjøler jo minnebrikkene og, derfor jeg var litt ivrig på den...men den vil ikke passe på mitt (128 MB) kort i det hele tatt? Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Noen flere som har noen råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå