SiR0 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nå kommer det tredje 3G-nettet Etter å ha ligget lavt i terrenget i godt over ett år, slapp Hi3G i dag en bombe da de kunne fortelle at de vil ha sitt norsk 3G-nett oppe og kjøre allerede i løpet av ett år. Dermed vil norske mobilbrukere ha tre forskjellige 3G-nett å velge mellom allerede i slutten av 2005. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Håper 3 har noe for seg, kunne gjerne hatt et slikt abonnement hvis jeg fikk en eksklusiv "3-telefon" med på kjøpet! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Får håpe de bygget ut nettet raskere enn det NetCom gjør Lenke til kommentar
aodinsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dersom 3 lansere samme prisstruktur som de har i Sverige, så skifter jeg glatt over til dem fortere enn svint! Garantert. Begynner å bli mektig lei av Telenor nå! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Stilige saker... Nå kan endelig 3G-modellene til LG komme til Norge! De er digge! Har der sett dem? De ligner litt på den på bildet der. Kanskje jeg skal kjøpe meg en sånn i 2006? Konfiremeres da, hehe... Har ikke planer om å kjøpe telefon for konfirmasjonspengene, men hvis det dukker opp noe, kan det jo bli aktuelt. Gå inn på www.lge.com og ta en titt på de nye telefonene. Sinnsykt diggbare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg