stidz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Da var kameraet ladet, og her er bildene! ] Denne modellen var noe jeg laget en tidelig ettermiddag når jeg var hjemme en dag for 1 måned eller 2 siden, og har ikke gjort noe med den siden. Delene er bare sagd ut, og skrudd sammen, derfor den ser så skeiv ut, men syntes den så enda skeivere ut på bildene. jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal lage worklog eller ikke. Jeg skal ihvertfall prøve, og hvis det går bra fra starten av, så tror jeg nok at det blir worklog, men jeg har enda ikke spurt kammeraten min om han kan sveise. Jeg har begynnt og tenke noe i den retningen Crapgame gjorde med sitt kabinett, med å kutte opp en lang vinklet stang og bruke det til å feste delene sammen.. edit: post nr. 300! z1Ob bildene virka ikke Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) bildene virka ikke Nå funker de edit: noe må være galt med imageshack, thumbnailene funker i 1-2min, så går det ikke å se de store . Dere får nøye dere med de små så lenge edit2: hvis ikke de andre linkene funker, så burde disse; http://img.photobucket.com/albums/v734/Berge/1.jpg http://img.photobucket.com/albums/v734/Berge/2.jpg http://img.photobucket.com/albums/v734/Berge/3.jpg http://img.photobucket.com/albums/v734/Berge/4.jpg Endret 9. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Husk på og dekke alle flater med metall med nagler eller noe med rust. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Liten update Jeg snakket nettopp med kameraten min som går på mekken, og han skal sveise kabinette mitt . Det blir gjort eløpet av denne/neste uke. Det er noe jeg tror kan blit litt vanskelig, og det er å få de plexi stripene så logoen ser enda mer ut som en "R" og en "T"(se bilde, de med blå rektangler rundt seg) Hvis det blir vanskelig å få det til, tenkte jeg at jeg kutter ut bare noen små rektangler, men ikke hele stripa, da dtte vil stive opp kabinettet en del(se bilde) hvis det ikke går vil det da kanskje bli slik som det er på den venstre tegningen, men hvis det går blir det selvfølgelig som på den høyre tegningen Han som skal sveise kommer bort snart, og vi må finne ut hvordan vi skal klare å lage en dør el. så det blir lett å komme til til hw'en. Endret 1. mars 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Blir sikker bra uansett;) Enhver Rammstein fan vil gjenkjenne det uansett(regner jeg med vertfall!) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hmm, synes det skjer litt lite her jeg.. Gleda meg virkelig til å se dette prosjektet ferdig! Utrolig kreativt.. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) enda en liten "update" Nå har kompisen min fått tegninger med mål, og han skal prøve å starte så fort som mulig . Det med plexien jeg skrev i forrige post gikk vi bort fra, og det som sansynligvis kommer til å bli nå er slik som på bildet under: da blir det en del stivere, og så det ser ut som det er mellomrom. Vi tenkte også på hvordan man skulle komme til hardwaren, er det to muligheter vi så på. Det skal antakelig ikke være så mye i pc'en, så den ene muligheten var at jeg bare brukte bakplaten som dør. Den andre muligheten var å sette inn to hengsler og en slags lås, som lukker delene sammen. som dette: låsen blir da kanskje noe lignende denne, men vil da stå på utsiden av kabinettet. var litt vanskelig å tegne den på utsiden uten å ta en ny tegning: får vel snart sette opp en worklog. men siden han kommer til å sveise i skoletiden, da jeg også er på skolen er jeg ikke sikker på om det blir så mange bilder underveis. Jeg skal spørre han i morgen om han kan ta kameraet mitt og ta noen bilder når han starter. Det er mulighet for at han også kan frese vannblokk til meg så jeg får vannkjøling i pc'en Endret 1. mars 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Oioi, det må du gjøre! Endret 2. mars 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Helt enig, dette MÅ du gjøre! Blir sikkert rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå