knutby Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Noen utvikling i saken? ser tøft ut ja:D Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Ja, har funnet nytt materiale, det blir metall(3mm) isteden for tre, og kjøpt meg plexitil fronten(håper den ikke er for tynn ). Har tentamen hele denne uka, men etter neste uke blir karakteren satt, og da tror jeg at jeg kan komme litt igang med prosjektet. edit: jeg har tegnet opp de fleste bitene jeg skal skjære ut, og begynnt så vidt å lagespor med dremelen. Metall platene er forresten vegskilt( ), det har vært en bygge plass rett ved jeg bor. jeg Fant de liggende i kanten av en gangvei. Takker nok en gang for positive oppfordringer! z1Ob Endret 7. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Metall platene er forresten vegskilt( ), det har vært en bygge plass rett ved jeg bor. jeg Fant de liggende i kanten av en gangvei. Hehe, det er bra, bruk det du finner av ressusjer:P Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skal du på tg? *me vil se det* Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg er ikke akkurat så stor Rammstein fan, men det der kommer til å bli rått Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Skal du på tg? *me vil se det* Hmm..vet ikke helt, skal kanskje på Oslo-LAN da det bare er en halv time å kjøre i stedet for 1,5-2, men får se hva det blir til.. Kjenner en som går på mekken som kanskje kan sveise kabbinetet sammen for meg, men må jo spørre han først da.. Jeg tenker jeg begynner å lageworklog neste uka, fordi da har jeg kamera, og litt mer verktøy(bor 2 steder..). Da kommer vel de siste bildene av prosjekt koseklumpen også. Takker for positive tilbakemeldinger! z1Ob Endret 8. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Noen burde lage et Dark City kabinett Hadde vært rått å lage, men det er så vanskelig å lage et kabinett som forandrer utseende av seg selv :!: Z10B lykke til, ser rått ut. Og jeg anbefaler virkelig at du tar en titt på overnevnte film, mye bedre på alle måter enn "The Matrix" (de omhandler det samme temaet) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Øy du z1Ob... Hva er målene? Fikk lyst til og lage en slik sjøl!! Btw Rammstein ruler... Var på konserten!! Savna engel, men ellers var konserten perfekt!! Er du ferdig med Rammstein-moden? Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 konsert? når/hvor var den? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 konsert? når/hvor var den? Tirsdag 16. November 2004 kl. 19:30 i Oslo Spektrum Glemmer det aldri Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er fortsatt skuffet over meg selv siden jeg ikke var der :S Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Noen som piska liv i denne igjen ja.. Øy du z1Ob... Hva er målene? Målene er vel 32*32*32...(tror jeg ) Jeg har nesten laget ferdig en modell i tre, men jeg skjønnte at hvis dette skulle se bra ut må det være veldig rett, og bli holdt sammen av noe sterkt. får vel prøve meg med stikksaga til uka(må kjøpe metall blad ) å se om jeg kan få kappa til delene som skal til. Skal prøve å ta bilde av den eløpet av uka, så kan dere se den.. Er ikke sikker på om jeg kommer til å lage kabinette, men vi får se. Det røde på modellen er jeg ferdig med. Det andre(mørke grå) er litt vanskelig med vinkler osv.(har ikke lager de hakkene m/ plexi..), det er bare tre rundt hele... Endret 31. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) *dobbelpost* Endret 31. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Når starter du å bygge? Har ventet på det lenge nå! Venter spent på update! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Leste posten til H.kon når jeg var på skolen, så nå har jeg hetet kamera og diverse verktøy hos faren min. Jeg har Naturfag prøve i morgen(2 kap.(!)), så vet ikke hvor mye jeg får gjort i dag.. edit: Kameraet gikk tom for batteri etter at jeg hadde tatt 1 bilde , så tar litt tid før jeg får mannet meg opp til å gå ut i kulden og hente laderen, men bilder kommer ihvertfall i dag. Det er sikkert Endret 9. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal du lage worklog? Mein herz brennt! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Da var kameraet ladet, og her er bildene! Denne modellen var noe jeg laget en tidelig ettermiddag når jeg var hjemme en dag for 1 måned eller 2 siden, og har ikke gjort noe med den siden. Delene er bare sagd ut, og skrudd sammen, derfor den ser så skeiv ut, men syntes den så enda skeivere ut på bildene. jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal lage worklog eller ikke. Jeg skal ihvertfall prøve, og hvis det går bra fra starten av, så tror jeg nok at det blir worklog, men jeg har enda ikke spurt kammeraten min om han kan sveise. Jeg har begynnt og tenke noe i den retningen Crapgame gjorde med sitt kabinett, med å kutte opp en lang vinklet stang og bruke det til å feste delene sammen.. edit: post nr. 300! z1Ob Endret 9. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå