Gå til innhold

Lage Rammstein kabinett

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hva folket syntes om min ide, jeg er snart ferdig med mitt førte byggeprosjekt(koseklumpen<3), og syntes det var så morsomt at jeg vil bygge et til..

Jeg var på Rammstein konsert på tirsdag, og i dag satt jeg og tenkte på den og plutselig fikk jeg ideen med å lage et kabinett formet som logoen deres..

Kunne dette blitt stilig?

Rammstein2.jpg

Rammstein3.jpg

Rammstein4.jpg

Rammstein.jpg

bildene kan se litt sammen trykket ut i bredden pga. skalering..

z1Ob

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oioioioi..

herregud så tøft...

trodde det bare skulle være vindu med den logoen i siden, men det der var jo helt über.. :D

Mein herz Brennt!

:wee: takker og bukker..<3mein hertz

no mangler du bare en kasse med bensin og en doktorgrad i pyroteknikk :)

nice idé btw! go for it

Hehe, det hadde vært konge med noe pyroteknikk på pc'n, men da den kanskje skal lages i tre tror jeg ikke mamma blir så glad :p

Med såpass god respons, tror jeg at jeg allerede har bestemt meg for å lage den, har massevis av treplater, men plexi koster hvis den skal være stor..kan ta litt tid før jeg kommer ordentelig igang pga. pengemangel.. :blush: (*ut å skaffe jobb*)

z1Ob

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg snudd logoen, hvis dere henger med. Slik at man ikke må se ned for å se rett på det...vanskelig å forklare. Men fint at noen kombinerer 2 av de 3 viktigste tingene i livet...data og musikk. Det 3. er da film. Noen burde lage et Dark City kabinett...eller Pulp Fiction eller Se7en. :dribble:

Uansett, lykke til.

Lenke til kommentar
er rammstein fan jeg også !

All respekt til den som bygger dette !

:)

:D

Personlig ville jeg snudd logoen, hvis dere henger med. Slik at man ikke må se ned for å se rett på det...vanskelig å forklare. Men fint at noen kombinerer 2 av de 3 viktigste tingene i livet...data og musikk. Det 3. er da film. Noen burde lage et Dark City kabinett...eller Pulp Fiction eller Se7en.  :dribble:

Uansett, lykke til.

Den skal ikke stå slik som på bildet, den skal antageligvis ligge, sånn at når jeg sitter på skrivebordet, vil jeg se rett inn i logoen..

Rammsteinpcmedutstyr1.jpg

var slik du mente?, ihvertfall sånn jeg hadde tenkt og ha den..Men fargene skal nok ikke være de samme som på bildet, må tenke litt på det :hmm:

lage se7en kabinett må være sykt prosjekt, men hadde sikkert vært utrolig tøft.. :D (har ikke sett de andre :no: )

z1Ob

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

på bakgrunn av tegningen din og mine tanker om å lage vannkjøling lekte jeg litt med tanken om å lage vannblokk til cpu i samme utførelsen.. men tror ikke jeg skal gjøre det NÅ, siden jeg nå holder på med min første blokk.. vil få en som virker tilfredsstillende før jeg begynner med ordntli design...

Lenke til kommentar
Den skal ikke stå slikk som på bildet, den skal antageligvis ligge, sånn at når jeg sitter på skrivebordet, vil jeg se rett inn i logoen..

Akkurat. Da er jeg med...og enig. :thumbup:

Ble litt klarereder ja.. :)

Hu hei, dette kan bli tøft! Gleder meg til å se resultatet!  :thumbup:

:)

så flink du er i sketchup  :thumbup:

:wee::)

på bakgrunn av tegningen din og mine tanker om å lage vannkjøling lekte jeg litt med tanken om å lage vannblokk til cpu i samme utførelsen.. men tror ikke jeg skal gjøre det NÅ, siden jeg nå holder på med min første blokk.. vil få en som virker tilfredsstillende før jeg begynner med ordntli design...

Genial ide, hadde vært litt tøft å lage det, men må også lage en vanlig blokk før jeg begynner med en så vanskelig konstruksjon..Hvis du vil ha tegningene så kan jeg godt sende de til deg ;)

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...