Chatrine17 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hei! Har som fersking sittet noen dager for å finne komponenter til en PC. Tror jeg har funnet et bra oppsett, men mangler fortsatt RAM. Problemet er vel å finne billig RAM som hovedkortet takler? Jeg trenger egentlig 1024, men vil starte med 512 mb og heller putte på 512 senere (det er vel lett???) Her er oppsettet som jeg tror funker (gjør d???): Kabinett: Aopen H600B (350 watt) CPU: AMD 64 3000+ (BOXED) Hovedkort: ABIT KV8 pro Harddisk: Seagate barracuda, S-ATA, 160GB Skjermkort: Sapphire Raedon 9350 128 mb RAM: Ja det var spørsmålet...????? Sjekket hjemmesiden til hovedkortet (http://www2.abit.com.tw/test_report/KV8_Pro/index.php) for å finne ut hvilken RAM jeg skulle velge, men ble ikke klokere av det. Er det kun det som er listet opp på de sidene (av RAM og lagringsenheter) det som funker på det hovedkortet eller er det bare det som de har testet hittil...??? Skal bruke pc'n til bilde og lydredigering, ikke spilling. Takk for alle svar!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå