Vod kaNockers Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har en AMD Athlon-PECM på 1000 MHz, hovedkortet er AK75-EC og 2x Kingston 256MB PC 133 SDRAM. CPU temperaturen bruker å holde seg på 35 grader idle og 40 når han jobber hardt. Er det lurt å overklokke den CPU jeg har og er det mulig i det hele tatt? Må gjerne fortelle meg hva det er jeg må gjøre hvis jeg kan overklokke den. Jeg har lest de overklokkings guidene og skjønte en god del men vet fortsatt ikke hvordan jeg skal overklokke CPU Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Oi, visste ikke at det er så lite folk her som har peiling på det her Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 spør på hw.no delen av forumet.. der de fleste er Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ok, det skal jeg gjøre. Takk for tips Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Hvilket HK har du? Hoved kortet mitt er en DFI AK75-EC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå