Jim Rager Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Endret 18. desember 2004 av citric Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nei, fortell fortell! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bli med i anti-goth avatar/signaturkampanjen min. Blir med jeg Noen som vet hvor det sitatet er fra? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Bli med i anti-goth avatar/signaturkampanjen min. Blir med jeg Noen som vet hvor det sitatet er fra? han har byttet avatar etter han skrev det der btw Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Hva med anti-jamba-oppropet? dere har mer plass i siggen ser jeg Endret 18. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Goth er ikke like satanisme, dog ofte misforstått settes det paralleller. Goth er vel ingen "retning" sådann, men heller en oppfattelse av ting som godt kan gå på tvers av andre "retninger". Jeg hører på en del goth-musikk (og metall for den saks skyld). Mye bra der og svært mye variert. Kan også nevne at jeg aldri har opplevd antydning til bråk en gang når jeg har vært på gothiske arrangementer eller utesteder. Mange hyggelige folk! Desverre er det en utbredt misforståelse blant mange at hører man på goth eller metall er man kirkebrenner og det som verre er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå