Gå til innhold

Man skal tidlig gotheres.

Juleniss1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg nå husker korrekt så betyr satan "den som ikke tror" eller noe i den dur. Satanister kaller seg satanister fordi de ikke tror på gud. har ikke noe særlig med å tilbe djevelen å gjøre (men som mange wannabe-satanister tror og "gjør"), men heller om det å ikke tro på gud. Correct me if im wrong, men er rimelig sikker på at det er noe sånt

Er det ikke sånn at satanister ikke tilber satan, men bruker han som forbilde? En livsstil der du ikke bryr deg om andre, bare lever for deg selv?

Lenke til kommentar
Ja, men må jeg si...nei det synes ikke JEG?

Neida...

Men en kort "nei" inlegg er ganske uintresant spør du meg :p

Du kunne sagt noe om hva du ikke liker...

For min del så kan eg være enig i at sminken ikke var helt det store..

Men nå må vi to slutte å fylle denne threaden med ubrukelige poster :lol:

Lenke til kommentar

Siden emmne kom litt innpå så sier jeg bare... Vi har 3 forskjellige deler av satanismen den offesielle satansmen, renessanse satanismen og ungdommssatanismen.... Renessanse satanistenen er hva man kan kalle de "ekte" satanistene... De tror ikke satan er en person... Men det er mange forskjellige syn innenfor satanismen... Noen tilber satan som en gud-andre er bare sataninster gjennom sminke og klesstil..Mange tror også at satan er en mennskelig del men at det bare er kristendommen som har fortrengt og forvrengt den.. Håper dere fikk litt svar hvordan satanismen var.. kunne sakt masse mer men orker ikke det nå... Satanismen er faktisk den mest spennende tros rettningen jeg her vært borti. Men, mange gothere er ikke satanister, de bare mener at det finnes bare en farge og det er svart. Hehe :):p

Hilsen x gother.

Lenke til kommentar
Ja, men må jeg si...nei det synes ikke JEG?

Neida...

Men en kort "nei" inlegg er ganske uintresant spør du meg :p

Du kunne sagt noe om hva du ikke liker...

For min del så kan eg være enig i at sminken ikke var helt det store..

Men nå må vi to slutte å fylle denne threaden med ubrukelige poster :lol:

hihi :p

Ja sminke og omvendt kors skjønner jeg ikke heilt.

Lenke til kommentar

jeg har enda igjen å se en skikkelig goth med oppned kors...

(og da regner jeg ikke 14tiss naglhalsbånd, 2 tonn mel i trynet, lærjakke og kjetting folk for "skikkelige" gothere... de blir som 14tiss whitey ass drittunger som prøver å virke som om de vokste opp i "da hood" i south central elns...)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Liker ikke gothere, hvertfall ikke de som ikke har peiling hva de virkelig står for og tror de er helt rå tøffe. En dag kommer plutselig "outsideren" på skolen kledd i svart  :nei: . Tror de er tøffe med kjettinger og låser rundt armer og ben, der de vagger seg bortover med øredøvende musikk og tror de er så Jævelig kule  :roll:

Liker ikke metalfolk, hvertfall ikke de som ikke har peiling hva de virkelig står for og tror de er helt rå tøffe. En dag kommer plutselig "outsideren" på skolen kledd i svart :nei: . Tror de er tøffe med kjettinger og låser rundt armer og ben, og skinnjakker og skinnbukser og boots med spiker på, der de vagger seg bortover med øredøvende musikk og tror de er så Jævelig kule :roll:

Liker ikke hiphopppere, hvertfall ikke de som ikke har peiling hva de virkelig står for og tror de er helt rå tøffe. En dag kommer plutselig "outsideren" på skolen kledd i store posebukser :nei: . Tror de er tøffe med kjettinger og bakvendte capser og blingbling-juksediamanter i øret, der de vagger seg bortover med øredøvende musikk og tror de er så Jævelig kule :roll:

Som oftest gidder jeg ikke kommentere slike latterlige "debatter" som denne. Det er så bra å høre alle som uttaler seg om andre, uten å kjenne til hverken dem eller miljøet de "passer inn i". Det er, såvidt jeg kan se, kun et par personer her som uttaler seg noe vettugt i det hele tatt, og det er blant annet Psilocybe.

En god regel er å ikke dra alle over en kam...

Endret av Saiko
Lenke til kommentar
Ja sminke og omvendt kors skjønner jeg ikke heilt.

Eg skjønner det, men eg er på en måte enig med deg på akkurat det :p

EDIT: Sminke kan være morro... men i det fleste tilfeller så er det kjedelig...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...