Elyas Machera Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nederste linja i siggen min er veldig morsom også, da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nå skal vi ikke mobbe gotherne. De skaper jo en litt morsomere hverdag for mange av oss. Finnes jo ikke noe bedre enn et par feite gothere med flosshatt som sitter i grusen og tegner opp-ned-kors. Har enda ikke kommet over hvordan han begynte å like Marilyn Manson etter å ha sett et par "kule" gothere utenfor McDonalds det er jo på mc donalds alle de kule gotherne henger For ikke å snakke om MIDT på gulvet på kjøpesentra. Setter seg på gulvet av alle plasser. I ring. Flotte saker. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har enda ikke kommet over hvordan han begynte å like Marilyn Manson etter å ha sett et par "kule" gothere utenfor McDonalds McDonalds er tross alt ondskapens imperium Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Gothere hater jo alt som er stort og populært. Likevel samler de seg på McDonalds og ser helt like ut alle sammen Endret 22. november 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hva er egentlig en shadowmaster/gother ? Jeg tror shadowmaster er en jævli hardcore boss i Dungeons and Dragons. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det nå jeg skal sjokkere dere med å si at jeg faktisk eier svart neglelakk? Fikk den til jul av Bestemora mi. Kun brukt ett par ganger på pur faen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det nå jeg skal sjokkere dere med å si at jeg faktisk eier svart neglelakk? Fikk den til jul av Bestemora mi. Kun brukt ett par ganger på pur faen ÆÆÆhæhæhæ --- ÆSJ!!!! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) En annen ting; Jeg syns det er teit at de kler seg ut som om de tror på satan osv .... håper de møter styggen sjøl så de selv kan se hva de tilber. Endret 22. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 De er ikke satanister, de bare tror de er det. De kommer og sier at de tror på dyret i oss, menneskets ondskap osv. og sier det er satanisme, WRONG!!! En satanist tror på Satan, det heter ikke akkurat "dyret-i-oss-isme". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) En kristen tror også på Satan. Endret 22. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 En kristen tror også på Satan. Korrekt, en satanist tror også på gud, men heier på kara fra kjelleren Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 LoL! Satanist må være det teiteste som finnes, jeg mener, Satan har tapt og ligger i nederste helvete og gnager på Brutus Cassius og Judas:P Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Satanismen er en av de mer fornuftige "religionene" jeg vet om... Tviler på at dere har satt dere inn i satanismen egentlig Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ja like fornuftig som noe annet ja. Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Satanismen er en av de mer fornuftige "religionene" jeg vet om... Tviler på at dere har satt dere inn i satanismen egentlig Tja..nå vil jeg nøle med å kalle noen religion for fornuftig.. men er iof enig Foreslår at de som fordømmer og rakker ned på andre folk først lærer seg disse å kjenne. Om dere dømmer dem etter på, det er greit for meg, men ikke døm dem før dere vet hva dere snakker om. Og heller ikke dra alle under en kam: Like mange hobbygothere der ute som det er hobbygangstere. Krampeaktige greier blir alltid tullete Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 HAHAHA...religion ja? Bruk heller tiden på noe nyttig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Satanismen er en av de mer fornuftige "religionene" jeg vet om... Tviler på at dere har satt dere inn i satanismen egentlig Tja..nå vil jeg nøle med å kalle noen religion for fornuftig.. men er iof enig Foreslår at de som fordømmer og rakker ned på andre folk først lærer seg disse å kjenne. Om dere dømmer dem etter på, det er greit for meg, men ikke døm dem før dere vet hva dere snakker om. Og heller ikke dra alle under en kam: Like mange hobbygothere der ute som det er hobbygangstere. Krampeaktige greier blir alltid tullete Ja uansett så er folk mellom 12 og 16 tilgitt. (som tråden startet med) Det er de som ikke helt finner seg selv etter den alderen som man kan peke og le av ... Endret 23. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Gothere og satanister er samme tullet... 12-50 spiller ingen rolle like tullete begge to. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 De fleste gothere er mennesker som ble mobbet på ungdomsskolen, og skal nå skille seg ut og være supertøff så ingen tør å mobbe dem igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå