JR Ewing Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 I also like a band called Dimmu Borgir who are a satanic band from somewhere in Germany. tsk, tsk. Haha, bra folk det der. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Takk takk. Er ikke mitt sitat, though. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Takk takk. Er ikke mitt sitat, though. Og der var HalTan bortevekk Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 "In the Name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen." Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ...nå er vel slipknot noe...kommersielt. De burde vel heller få tak i noen gorgoroth cder eller noe... ubrukelige folk de gotherne jah, folk som kler seg(sminker seg ), eller hører på musikk for å få respekt av andre er stort sett veike. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) ubrukelige folk de gotherne jah, folk som kler seg(sminker seg ), eller hører på musikk for å få respekt av andre er stort sett veike. Dette inkluderer vel stort sett de aller fleste i dagens sammfunn... Folk velger seg identiteter, så å si alle gjør det. Personlig så rangerer jeg gotherene foran hiphopperene og sånt tull Edit: Forresten, leter man etter musikk som kan passe for gothere (som egentlig er en patetisk betegnelse, avskyr gothere) Så last ned Recoil, Inkubus sukkubus eller Jack Off Jill. Ja musikken valgt i grenseland med vilje.. Mange mindre patetiske folk høre i tillegg mye på klassisk musikk, enya, enigma, Zeppelin osv. Endret 22. november 2004 av Glortelion Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Gotiske katedraler er det beste som begynner på goth IMO... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 I also like a band called Dimmu Borgir who are a satanic band from somewhere in Germany. tsk, tsk. Er'e mulig... Bli med i anti-goth avatar/signaturkampanjen min.Sure thing. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Bli med i anti-goth avatar/signaturkampanjen min. I'm in! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Bli med i anti-goth avatar/signaturkampanjen min. Jeg er med Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg må si jeg ble virkelig "trollbundet." De gotherne gjorde magic tricks med de runebøkerne sine..sjekk ut signaturen min da! de gotherne gitt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tidenes morsomste artikkel! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hva er egentlig en shadowmaster/gother ? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Goth er stykt etter min mening Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hehehhehhehheehehehehehhehehe Fjortis-gother :!: :!: alltid like gøy å lese sånn. så ut som de barna i halloween katalogen til toys'r'us btw: Dimmu borgir er jo et norsk band, og er vel ikke særlig satanistisk Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Nå skal vi ikke mobbe gotherne. De skaper jo en litt morsomere hverdag for mange av oss. Finnes jo ikke noe bedre enn et par feite gothere med flosshatt som sitter i grusen og tegner opp-ned-kors. Har enda ikke kommet over hvordan han begynte å like Marilyn Manson etter å ha sett et par "kule" gothere utenfor McDonalds Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nå skal vi ikke mobbe gotherne. De skaper jo en litt morsomere hverdag for mange av oss. Finnes jo ikke noe bedre enn et par feite gothere med flosshatt som sitter i grusen og tegner opp-ned-kors. Har enda ikke kommet over hvordan han begynte å like Marilyn Manson etter å ha sett et par "kule" gothere utenfor McDonalds det er jo på mc donalds alle de kule gotherne henger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå