hanaud Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Plutselig en dag..jeg satt ikke ved PC'en en gang...låste pc'en seg..jeg restartet og da fant ikke harddisken. (Maxtor) OS... jeg prøvde litt att og fram og den fant den av og til... Altså den var veldig ustabil... men nå er den helt ute igjen... jeg kjører nå Windows på en reservedisk jeg har og det går helt fint... Jeg har har også store problemer med å komme inn i windows med sikkerhetsmodus..den begynner bar å henge... Jeg har b.l.a fått feilmeldingen "Disk i/o feil" når jeg prøver å starte win.. jeg finner den i BIOS.. Jeg prøvde t.o.m å kjøre den som slave sammen med den reservedisken jeg bruker nå.. t.o.m da hengte maskina seg på vei inn til windows...Og det syns jeg er rart siden jeg ikke kjørte windows på den... Hva kan være feil? Noen tips for hva jeg kan gjøre for å fikse den? Lenke til kommentar
ivo Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Gjør deg selv en tjeneste. Bytt OS. Hvis du må ha Windows, skift til 2000 eller XP Pro. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kjøp en ny hardisk... OS er ok.det... Lenke til kommentar
hanaud Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Ja kjøpe ny harddisk er greit nok det, Men det koster jo penger pluss at jeg har ting på den disken som jeg gjerne skulle tatt kopi av.. Så jeg lurer på tips på hvordan jeg kan fikse den. Anyone? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har du oversikt over temperaturene i maskinen? Hvordan er det med kablene til hardiskene? Driver du å flytter på jumperene på disken? Tror du skal være glad hvis du kan hente ut det du er mest glad i fra den hardisken som har problemer med å registrere seg. Lenke til kommentar
hanaud Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 -Jeg bruke rjo samme IDE kabel på den disken jeg bruker nå..så den er i orden tror jeg. -Har flytta på jumper ja... Å flytte på jumpere...kan det ødelegge disken? Nei.... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 har du sjans til å få testet disken i en annen maskin med annet OS? XP/2000 eller no? Da finner du fort ut om det er disken eller ME som tilter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå