wunderbaum Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dette er kanskje feil sted å spørre om ting som det her, men jeg gjør et forsøk.. Har en LG G7100 som jeg kjøpte 14. mai i år.. Men for et par dager siden skjedde en ting jeg helst ikke ville skulle skje.. Er totalt avhengig av mobilen p.g.a jobb i tillegg. Men til saken.. En kamerat ringte meg og jeg tok tlf, men han hørte ingen ting, og mic'en ville ikke funke.. Måtte skru telefonen av og så på igjen for at den skulle funke. Det må jeg gjøre hver j***a gang den skal brukes til annet enn sms/mms.. Hva kan være galt? En annen ting er at batteriet er utladet etter maks 2 dager, men den har aldri blitt satt i laderen før det har vært helt tømt for strøm.. Har fortsatt kvittering og alt det der på tlf, men vil ikke ha den reparert, da reparasjoner som regel holder i et par uker.. Hva skal jeg egentlig gjøre med det? Er tross alt avhengig av mobilen.. Kan jeg kreve å få bytte mobilen i en annen en hvis jeg betaler mellomlegget? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 det er et eget mobilforum der dette hadde passet bedre.. bare se i menyen du, eller få en moderator til å flytte Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Ok.. Takker Har aldri lagt merke til den saken der for å være helt ærlig Men takk for at du sa ifra hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå