Stian_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Vil gjerne ha kritikk til min side igjen: stian.bang.dot.no Vurderer å flytte menyen for den er vel litt vanskelig og se, flytte den til en div på venstre side av menyen. men vi får se. All kritikk motas med et takk. EDIT: Funker dårlig med IE pga transparet PNG'er Endret 21. november 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 stian-dått-bang-dått-dått-dått-ænno. Gøyt domene. Kunne gjerne hatt litt opprom mellom boksene, tror jeg. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 stian-dått-bang-dått-dått-dått-ænno. Gøyt domene. ... akkurat som "jeg-har-ikke-fått-noe.no"? Tilbake til siden... Overskriften i headeren, hva står det egentlig der? Thurloc? Så ikke pent ut i hvert fall... Menyskriften var også vanskelig å se, og kunne vel også vært lagt mer arbeid ned i. Å herregud som den siden din blinker og står i når jeg klikker på de forskjellige, og på en av greiene kommer det ei ekstra verktøylinje i Opera, den pleier jeg kun å få når jeg er inne på VG etc. Savner i grunn noen kontraster her jeg da, den ble liksom så blass. De blå rammene var vel heller ikke smakfulle. Føler jeg var styggen selv akkurat nå Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Overskriften i headeren, hva står det egentlig der? Thurloc? Så ikke pent ut i hvert fall... Menyskriften var også vanskelig å se, og kunne vel også vært lagt mer arbeid ned i. Å herregud som den siden din blinker og står i når jeg klikker på de forskjellige, og på en av greiene kommer det ei ekstra verktøylinje i Opera, den pleier jeg kun å få når jeg er inne på VG etc. Savner i grunn noen kontraster her jeg da, den ble liksom så blass. De blå rammene var vel heller ikke smakfulle. Føler jeg var styggen selv akkurat nå Greit, skal se hva jeg kan gjøre med Overskriften der det står Thurloc. Har planer om å gjøre den mindre, nå får jeg vurdere om jeg skal lage en annen stil. Vet menyen er vanskelig og se, prøver å flytte den litt rundt eller bytte farger - vanskelig det der. At du får en ekstra verktøylinje vet jeg ikke hvorfor, bruker ikke Opera så vet ikke hvorfor du får den verktøylinja - du får i alle fall si meg problemet så skal jeg kanskje rette på det, ellers forblir det nok sånn. Prøvd kontraster osv. men har liksom fått kritikk på farge-valget mitt før - så tok ikke noen store sjanser. Hva er galt med de blå rammene? for simple? i så fall er det fordi jeg ikke er så god i PS så gjør det simpelt. Jeg ba om kritikk og fikk det, bra det. Du har ingen grunn til å bli lei deg. Opprom mellom boksene? nah, liker det slik det er - flere som vil ha opprom så skal jeg vurdere det enda en gang. Endret 21. november 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 En liten oppdatering på siden stian.bang.dot.no Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 En ting som irriterte meg noe helt grenseløst var at footeren ikke var like bred som innholdsboksen!! Et par ting til: Ikke midtstilt tekst... Sier ikke mer. Mer luft!! Får en følelse av at pingvinene i hader kommer til å kveles hvis de blir der stort lenger. Synes egentlig at siden er litt for enkel, mangler eye-candy av noe slag... Alt jeg egentlig kan komme på i disse halvsene timer... Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Den footeren får fortsette å irritere fordi jeg liker den der. hvor ellers? og like lang som resten så blir den ikke liker stilig synes jeg. da kan jeg like godt fjerne den. Fjerna store deler av den midtstilte teksten, eneste som er igjen er den lille irriterende boksen og overskriften til hver side. hva mener du med mer luft? Hvordan kan jeg få mer luft? Mangler eye-candy fordi jeg ikke er god i PS, kan kun scripting. Takker. Endret 22. november 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvorfor har du på en såpass enkel grafikk brukt png med transparent? ingenting som forsvarer ditt valg her, eneste du oppnår er dårligere brukeropplevelse. Du må få inn litt margin mellom feltene... Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Hvorfor har du på en såpass enkel grafikk brukt png med transparent? ingentingsom forsvarer ditt valg her, eneste du oppnår er dårligere brukeropplevelse. Du må få inn litt margin mellom feltene... Sist så fikk jeg pes fordi jeg ikke brukte anti-aliased. Det blir hakkete hjørner hvis jeg bruker gif i stede for png. Mellom feltene så mener du? boksene? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) 1, Ja, bildene du bruker på websiden er til tider for store. Jeg anbefaler deg å bruke forskjellige bildeformater. Selv om noen av bildene skal være i PNG så trenger ikke alle være det. 2, Jeg ser at har laget websiden din på en noe dum måte, dette kan du endre på. Les disse artiklene så skjønner du hva jeg snakker om. CSS Design: Creating Custom Corners & Borders CSS Design: Creating Custom Corners & Borders Part II Mountaintop Corners Endret 22. november 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvorfor har du på en såpass enkel grafikk brukt png med transparent? ingentingsom forsvarer ditt valg her, eneste du oppnår er dårligere brukeropplevelse. Du må få inn litt margin mellom feltene... Sist så fikk jeg pes fordi jeg ikke brukte anti-aliased. Det blir hakkete hjørner hvis jeg bruker gif i stede for png. Mellom feltene så mener du? boksene? Gif skal da aldlri brukes på et foto, jpg gjør nytten her... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvorfor har du på en såpass enkel grafikk brukt png med transparent? ingentingsom forsvarer ditt valg her, eneste du oppnår er dårligere brukeropplevelse. Du må få inn litt margin mellom feltene... Sist så fikk jeg pes fordi jeg ikke brukte anti-aliased. Det blir hakkete hjørner hvis jeg bruker gif i stede for png. Mellom feltene så mener du? boksene? Gif skal da aldlri brukes på et foto, jpg gjør nytten her... Er boksene eg mener.. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 kvikks: jeg trenger et format som har transparent - kun png og gif det, så derfor png pga best kvalitet. Skal lese de sidene du linka til Waldmeister, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå