Slazenger Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jah topic sier det meste, jeg har et radeon 9600 atlantis som jeg tenkte jeg skulle klokke litt, men det går ikke jeg bruker power coler og har prøvd mange mange flere programmer jah. jeg stiller på det jeg vil ha den og trykker test og aply men så når jeg trykker og så dette den på vanligt igjen?? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 du må bruke programmet til å overklokke den ved oppstart, ellers må du modifisere biosen slik at den alltid blir til satt hastighet. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jah topic sier det meste, jeg har et radeon 9600 atlantis som jeg tenkte jeg skulle klokke litt, men det går ikke jeg bruker power coler og har prøvd mange mange flere programmer jah.jeg stiller på det jeg vil ha den og trykker test og aply men så når jeg trykker og så dette den på vanligt igjen?? Noen som kan hjelpe? pga. 2d og 3d klokk er forskjellig. Still 2d/3d klokk til samme coreklokk, og vips.. fixed.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) ATI kort kjører da ikke separat 2D/3D-clock slik nVidia gjør. Eller har noe endret seg i de få ukene siden jeg avhoppet over til nVidia-leiren? Det kan være 9600-kortet ditt er låst mot overklokking da, mener å huske at noen har nevnt dette. Endret 22. november 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Stemmer det, Smirnoff. En BIOS-flash kan muligens fikse dette, men det er vel uansett ikke så mye å hente. Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det kortet er låst. Du må ha modifiserte drivere for å endre instillingene, bruker du orginaldriverne vil kortet tilbakestilles til factory preset. Husker ikke hvilken driver jeg brukte når jeg hadde det kortet, men når jeg brukte ati tool til å klokke kom det ihvertfall opp beskjed om at jeg måtte bytte driver med en link til ny. Den fungerte fint. Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det kortet har vel kjøleribbe? Hadde ihvertfall mitt, så jeg tror det er en veldig dårlig ide å flashe biosen før du har testet at kortet er stabilt på pro/xt hastigheter. Kjedelig å svi kortet for å finne ut at det ikke virket. Mitt klarte lett pro hastighet på kjernen men minnet klokket nesten ikke noe (hadde 256mb minne som klokker dårligere enn 128mb utgaven) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå