Inc Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Var på utenlandsreise i helgen og hadde med meg en billig mp3 spiller (koster ca300-400 ny). Og gjennon innsjekkingen la jeg den og annet pø oppå rullebåndet som ble sendt gjennom detektoren. Etter det ble all data på spiller slettet. Åssen kan det skje? magnetisme eller noe? edit: tasteleif Endret 21. november 2004 av regga Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Forsøkt data recovery? Eller legger du bare inn alt på nytt? Når måtte mp3 spillere scannes? aldri hørt om. Er den ett farlig våpen også nå? bare lurte... Må være noen stråler ellernoe som har ødelagt da... aldri hørt om før.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 denne gangen var det ikke noe viktig som gikk tapt men skulle det være noe en gang av dokumenter som jeg hadde med meg og ble slettet har jeg ikke noe recovery tool med meg og står der med tom hd uten tid og vei for å få fikset det. Det jeg lurer på er om disse scannerene eller røntgen apparatene er i stand til å slette andre ting. det gikk heldig hvis bra med mobilen da den ble sendt igjennom... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 De nye skal ikke gjøre det. Har sendt igjennom mobilen min en 6600 på gardermoen, men på noen er det slik. Liker å spørre uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå