chaos_elf Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Viste ikke hvor jeg skulle plassere denne... hvis det er et annet sted sånt skal postes skal jeg flytte den. Jeg og faren min deler et nett hvor vi har 1 Gb kvote. men den forsvinner så fort... verken jeg eller han laster ned stort. jeg sitter en masse på msn...kan det være det? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) MSN _messenger_ tar nesten ikke noe trafikk. Det er faktisk så billig at jeg selv av og til har sittet timevis på MSN gjennom GPRS. websiden MSN tar nok litt trafikk ettersom den er full av bilder o.l. Endret 21. november 2004 av invictus Lenke til kommentar
Ender Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 tja... Har du sjekka maskinene for spyware? Er ikkje sikker på dette, men meinar at spyware kan generere nettverkstrafikk. Er det 1 gig pr mnd grensa er på? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) um, er det telenor du har? du veit at det ikke lengre er kvote begrensning på telenor? i.e. du får fremdeles kvote systemet, men det er gratis å bestille nye kvoter? Endret 21. november 2004 av MrLee Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 har 1 Gb i mnd og det er nordlysnett.. trur også at det kan være spyware.. men tar ikke virusprogram seg av det? Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Gå på Google å søk etter Ad-Aware eller Spybot...... Knallprogram Lenke til kommentar
Ender Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) nei, du treng minst eitt ekstra program for å takle det problemet, to av dei beste er spybot search&destroy og ad-aware Edit: Nettopp... Endret 21. november 2004 av Ender Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Du har installert brannvegg ? Hvis ikke kan jeg anbefale Sygate. www.sybergen.com Finnes i gratis versjon du kan laste ned. Her kan du gå inn å sjekke logg for trafikk inn og ut av maskinene. Eventuelt sperre av ipadresser/porter. Kan også anbefale Pestpatrol, som etter min mening er ett godt program for leting og fjening av trojanere. Les her : http://www.easy-answers.com/articles/spyware-110304.asp Husk også at en del trojaner gjemmer seg i filer som antivirus program ikke vil få tilgang til uten å disable restorefunksjon, hvis du bruker XP. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 skal prøve det. men kan det være noe annet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 du kan evt. laste ned Zonealarm gratis fra www.zonelabs.com og sjekke om det er noen ulumske programmer som prøver å koble seg til internet.. men antivirus/spyware remover er også en fordel ja .) Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vet om en annen som også har problemer med at Nordlysnett-kvota har gått fort i det siste. Muligens er det hos Nordlysnett feilen ligger da. For de som lurer; Nordlysnett er en lokal isp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå