P|zZa Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har satt inn en X3 chip på v1.6 xbox og gikk over alle loddingen og så at dem va bra...men når jeg starter opp xboxa så restarter den seg 3 ganger også står den bare å blinker rødt og grønt?? noen som vet ka problemet er? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Quote fra Xbox-Scene "GREEN/RED Flashing: Probably a bad chip or bad image". Ser ut det er noe med chippen, kanskje et punkt som er dårlig loddet. Mer vet jeg ikke er jeg redd, men det dukker nok opp noen som kan hjelpe deg regner jeg med! Lykke til! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Når det løsna en ledning i xboxen min så restarta den seg et par ganger eller tre og blinka rødt og grønt. Så gå over loddepunktene en gang til, det er godt mulig at det bare er noe dårlig loddepunkt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hadde samme problemet selv og var 100% sikker på at alle loddingene var riktige. Etter å ha gått over dem igjen 1 gang og 2 ganger og 3 ganger fant jeg sannelig en liten loddefeil gitt. Fikset dette og chippen fungerte perfekt. Er 99% sjanse for at det er noe feil med loddingen. Ting er så utrolig smått så det er fort gjort å bomme litt. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 offoff...fant ut hva det var...hadde lodda ene lasken på feil punkt slik kan det gå.... da er det bare flashinga som står for tur... takk for hjelpa.. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 bare noe jeg lurer på... når man oppgraderer biosen på x3 er det samme hva man velger av bioser? (x3, evox...) og når det gjelder dashboard...er det noen forskjell avhengig av hvilken bios type man har? og hva er best? Lenke til kommentar
vizit Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Alt er dert samme..Jeg bruker evox-x. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 bare noe jeg lurer på...når man oppgraderer biosen på x3 er det samme hva man velger av bioser? (x3, evox...) og når det gjelder dashboard...er det noen forskjell avhengig av hvilken bios type man har? og hva er best? Har du X3 chip er det jo X3 bios som er best. Som dash kan du vel bruke hva du vil. Personlig bruker jeg XBMC som dash og bruker sjeldent noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå