Prosessoren Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har en HP Deskjet 3650. Kjøpte nettopp en ny sort blekkpatron, og etter ca 50 utskrevne skrift-sider, var blekkpatronen tom igjen. (Merk; bare brukt belkkpatronen til skrift, og ingen bilder/grafikk) Er ikke dette veldig dårlig ? Kostet meg 200 for blekkpatronen, ergo 4 kr pr side. Det er søren meg dyrt ... Kan jeg reklamere på skriveren ? Er det noen sted det står hva den skal skrive ut a antall sider eller lignende ? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har en HP Deskjet 3650. Kjøpte nettopp en ny sort blekkpatron, og etter ca 50 utskrevne skrift-sider, var blekkpatronen tom igjen. (Merk; bare brukt belkkpatronen til skrift, og ingen bilder/grafikk) Er ikke dette veldig dårlig ? Kostet meg 200 for blekkpatronen, ergo 4 kr pr side. Det er søren meg dyrt ... Kan jeg reklamere på skriveren ? Er det noen sted det står hva den skal skrive ut a antall sider eller lignende ? Dette høres litt merkelig ut. En blekkpatron bør i alle fall holde til ca 200 sider. Er du sikker på at patronen faktisk er tom og ikke bare tett? Om det er software som rapporterer at patronen er tom, er dette ingenting å bry seg om, stemmer aldri likevel. Om det faktisk stemmer at patronen ER tom bør du reklamere. Tror ikke det er skriveren det er noe galt med. Du kan prøve å reklamere på patronen, men det er jo litt vanskelig å bevise hvor mye du faktisk har brukt den. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 50 sider var veldig lite hvis det var kun tekst! Sjekka hp og googla litt, men kunne ikke finne noe om antall sider den skal klare å skrive ut før du må bytte patron =\ Uansett er det vel verdt forsøket å klage- men er printeren ny? På hp sine sider står det nemlig at den er gått ut av produksjon. Ang. dyre blekkpatroner, sjekk ut Binders eller lignende butikker som selger billige blekkpatroner. Er ikke viktig med originale blekkpatroner dersom det kun er tekst... Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 http://www.originalblekk.no/ Her fant jeg blekk patronen, og her står det at den skal klare 220 sider, m 5% dekning. Noe som vel betyr at det er skrift tallet er rettet mot. Har software som sier den nesten er tom, men som noen sier er ikke denne alltid til å stole på, så får prøve å fortsette å skrive ut, og se vor lenge det eventuelt varer. Var forøvrig ganske billige patronen her, men med midre man kjøper i større kvantum, blir vel transportkostnadene så pass store at det ikke lønner seg å kjøpe 1... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå