Skrollan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Blir bra detta... Edit: svar nr 100 på denna posten... Endret 20. desember 2004 av Skrollan Lenke til kommentar
torgros Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Blir bra detta... Edit: svar nr 100 på denna posten... Weeeeee Kommer update senere i dag. Får en megapakke fra microplex med vannkjøling, lys og greier Kabinettet har nå fått påført sitt siste strøk med lakk og maling Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 "Glede seg til update" Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 har "megapakka" kommet fra microplex ennå?? venter i spenning på update... Offtpic: Blir så irritert over at folk sier at fjortisser er så utrolig mye dårligere enn alle andre.... bare fordi vi har bedre fantasi en de fleste over 20.. sier ikke at de over 20 ikke har fantasi (for det har dem(viser til en onkel jeg har)..).. men jeg sier.. er det noe dere vil si til oss fjortisser.. SI DET.. Til torgros: unskyld at jeg skrev det... måtte bare lette sindet... bare si i fra vis jeg skal fjerne det... Lenke til kommentar
torgros Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 har "megapakka" kommet fra microplex ennå??venter i spenning på update... Offtpic: Blir så irritert over at folk sier at fjortisser er så utrolig mye dårligere enn alle andre.... bare fordi vi har bedre fantasi en de fleste over 20.. sier ikke at de over 20 ikke har fantasi (for det har dem(viser til en onkel jeg har)..).. men jeg sier.. er det noe dere vil si til oss fjortisser.. SI DET.. Til torgros: unskyld at jeg skrev det... måtte bare lette sindet... bare si i fra vis jeg skal fjerne det... Det går bra Pakken er kommet ja Men i min store iver glamte jeg rent å ta bilder av innholdet samlet, men det kommer noen av kabinettet i update om 5 min. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Sen Update Her kommer en litt forsinket update Pakken fra microplex har nå kommet med godsaker for over 4000kr Blant annet vannkjølingen min Slenger ut noen bilder av kabinettet halvveis ferdig innredet. Her er det fra siden litt "bie look" med gult og svart. Strømforsyningen festet med metallbånd og oppklippet plastslange fra biltema (dugde ikke til noe annet) Bakenden med strømforsyning og hk-brett montert Regner med å slange ut updater fortløpende nå ettersom at jeg er i en prosess der ting går ganske fort Det er vel ca 2-3 dager til det er ferdig til bruk Endret 27. desember 2004 av torgros Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Den ble jo najs denne. Skills... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 fresh fargeblanding Lenke til kommentar
torgros Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 fresh fargeblanding Malte nettopp innsiden av sidedøra med gul oljemaling istedet for vanntynnet oljemaling 24t+ tørketid Men regenr med å få ferdig 5.25" rammer til cd/dvd/rheo i kvell eller imorgen tidlig Lenke til kommentar
torgros Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Nå har jeg funnet ut at jeg ikke har plass til speil inni kabinettet mitt *doh doh doh*. Er vel på tide å bytte navn da Noen forslag? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Nå har jeg funnet ut at jeg ikke har plass til speil inni kabinettet mitt *doh doh doh*. Er vel på tide å bytte navn da Noen forslag? lage plexivindu under hehe.. nei det du kan gjøre med bunnen er jo å ta litt plexi legge det i bunnen og sette på spil-film da har du jo ingen problemer med å tilpasse størelsen selv hehe liker de som tar sjanser med fargene stå på Lenke til kommentar
torgros Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 takker får se om jeg får slangt ut noen bilder av tanken den ble skikkelig kul med blå LEDs i Lenke til kommentar
torgros Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Update Her kommer noen bilder av hvordan koabinettet kommer til å stå til over nyttår. Reiser på ferie nå, men håper dere kan kose der med dette i mellomtiden Alt innmaten er satt i unntatt radiator og CPU blokk (MÅ få tak i noe å fylle dette systemet med. Tanken med blå LEDs, den UV katoden bak er ikke så lyssterk RL Hydor Seltz L30 klar til bruk når jeg får på radiatoren Powerbryteren etter mye strev skulle den visst ikke stå på P og 50 men på 15 og 50 =) Virker knallbra. Kos dere med bildene og godt nyttår Endret 27. desember 2004 av torgros Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 najs najs, likte den måten tanken lå ann på... i sin egen lille pipe Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tøft prosjekt, torgros. Stå på. Likte godt den bil bryteren fra Biltema, har du noen bilder av fronten og den?? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Kom nettopp hjem.. Godt nyttår alle sammen Skal slenge ut noen bilder av fronten imorgen Lenke til kommentar
torgros Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Har kjøpt meg dremel i dag =) Skal se om jeg får ferdig sidedøra snart da Lenke til kommentar
torgros Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Har nå satt i cann i systemet og det funker fett.. Min xp2500+ står på 2.31GHz (tydeligvis maks for min) Den holder koselige 32 grader når jeg sitter og skriver/surfer aldri over 40 under spilling Liker vannkjølingem min allerede Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 stilig, så tøft ut det der keep on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå