PioUs-JiN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 er det noen andre som kan si hvor man får kjøpt rimelige sånne? tviler at de har det på glassmestern Lenke til kommentar
Patz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 UOTE (z1Ob @ 27/11/2004 : 02:09)QUOTE (torgros @ 26/11/2004 : 19:33) QUOTE (PioUs-JiN @ 26/11/2004 : 18:12) QUOTE (illvit @ 26/11/2004 : 18:04) borrelås funker og faktisk så tror jeg det er den beste løsningen når det gjelder å feste ting med wink.gif magneter _kan_ være skadelige, så ville gått for en slags borrelås wink.gif hmm..... kan vel skaffe meg en liten lås av noe slag borrelås vil ikke passe Satt og tenkte på dette jeg og, jeg så på siden til Biltema, og det var noen "gassfjærer" til bagasjerom og panser. Kanskje dette kunne funke?(Biltema->bil->biltilbehør->gassfjærer..) er kanskje litt dyre i forhold til borrelås ol., men det hadde sikkert blitt tøft.. smile.gif z1Ob Må jeg ha en pumpe eller noe trykkluft da eller?? Neida, trenger ikke noen pumpe eller trykkluft, gassfjær er sånne som f.eks er på bagesjeluka på biler slik at det holder seg oppe. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 vil nå si at det du trenger kan være alt fra en liten hmpe til en nøkkel Lenke til kommentar
torgros Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 vil nå si at det du trenger kan være alt fra en liten hmpe til en nøkkel I see Lenke til kommentar
torgros Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Nå har jeg fått pakken fla clas med min hovedbryter... Denne har 5 polet tilkobling med følgende inskripsjoner: P 15 15a 30 50 Hva betyr dette og hvordan kan jeg koble den til hk : kun 2 ledere Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 spørs vel hvor langt du vil skru nøkkelen før pcen skal starte da.. hvis du vil ha mest likt som i virkeligheten må du vel ta den ene ledningen på P og den andre på 50... Lenke til kommentar
torgros Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 spørs vel hvor langt du vil skru nøkkelen før pcen skal starte da.. hvis du vil ha mest likt som i virkeligheten må du vel ta den ene ledningen på P og den andre på 50... Takker så meget Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Lenge siden update, gjort noe siden sist? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Update Her kommer en liten update med min fremgang de siste ukene. Det har ikke blitt så mye jobbing nå midt i juletida Men alikevel jeg er ferdig med tanken Her er tanken helt ferdig.... Her er toppen med slangenipler og kork... Her er korken Imsdal selfølgelig Nå er altså en 100% vanntett tank ferdig - Selvlagd er vellagd Lenke til kommentar
alexern Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 najs... digg tank Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 samma starter som jeg skal ha jo... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 eh.. noe jeg lurer på.. har du tenkt hvordan du skal få vannet til å sirkulere? da må du ha systemet helt fult til en hver tidnoe.som kommer tilå bli vannskelig... hadde det ikke vært bedre å hatt nipplene på siden? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 eh.. noe jeg lurer på.. har du tenkt hvordan du skal få vannet til å sirkulere? da må du ha systemet helt fult til en hver tidnoe.som kommer tilå bli vannskelig... hadde det ikke vært bedre å hatt nipplene på siden? Hele tanken skal egentlig ligge da Niplene og korken skal da stikke ut mot døra hvis du skjønner hva jeg mener Alexern: takker Skrollan: hvordan koblet du den? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg gjore det samme som kverna sa en på P og en på 50... har også kobla på et "worklight" som jeg festa på 30... så nå har jeg:1 "worklight, 0 off, 2 skru på pcen... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ah... da er det en annen sak.. hvordan skal den festes inne i kabbiset da? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 jeg gjore det samme som kverna sa en på P og en på 50...har også kobla på et "worklight" som jeg festa på 30... så nå har jeg:1 "worklight, 0 off, 2 skru på pcen... Ah nyttig takker Pious: Tenker jeg lager en form i kryssfiner som jeg sager ut en halvsirkel i så kan tanken bare ligge der. Kanskje jeg fester den med litt metallbånd Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) edit: feil Endret 15. desember 2004 av Skrollan Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har du noen fysiske mål på tanken? den ser ganske stor ut.. Den var i allefall fin Lenke til kommentar
torgros Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Har du noen fysiske mål på tanken? den ser ganske stor ut.. Den var i allefall fin Den er 14.5 cm høy diameter 15.9 Rommer 2 liter Ja det er stort Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 fint tank. elvlagd er vellagd ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå