torgros Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Bildene er nå oppe igjen De er i tillegg blitt skalert ned til ca 200 x 300 px Håper moderatorene blir glade da Endret 30. november 2004 av torgros Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Når kan vi vente en ny update? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 så bildene nå ser bra ut... hva med å ha 120mm i front istedenfor? bare 1, for litt luftstrømning? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 så bildene nå ser bra ut... hva med å ha 120mm i front istedenfor? bare 1, for litt luftstrømning? Skal nok ha det slik det vil ikke bli like bra med 120mm skal ha HD oppover bak viftene for god kjøling Når kan vi vente en ny update? Blir som sagt mye sparkling med lang tørketid pluss at jeg er syk nå.... Er ikke vits å sende ut bilder der dere ikke ser forskjell. Hvis dere ikke ønsker det spesielt mye Lenke til kommentar
torgros Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Er frisk igjen nå... Har fått kjøpt plexiglass til sidedøra og til tanken Kommer med bilder imorgen er for trøtt nå Lenke til kommentar
torgros Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 borrelås funker og faktisk så tror jeg det er den beste løsningen når det gjelder å feste ting med magneter _kan_ være skadelige, så ville gått for en slags borrelås hmm..... kan vel skaffe meg en liten lås av noe slag borrelås vil ikke passe Satt og tenkte på dette jeg og, jeg så på siden til Biltema, og det var noen "gassfjærer" til bagasjerom og panser. Kanskje dette kunne funke?(Biltema->bil->biltilbehør->gassfjærer..) er kanskje litt dyre i forhold til borrelås ol., men det hadde sikkert blitt tøft.. z1Ob Må jeg ha en pumpe eller noe trykkluft da eller?? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Update Her kommer noen bilder fra mitt arbeid med tanken.. Her er røret jeg fant i boden Plexigalss til bunn og topp Slik skal de festes, senere med silikon og bolter Tanken er 12cm høy ca 16 cm i diameter og rommer omtrent 2 liter EDIT: info om tank Endret 4. desember 2004 av torgros Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva med nippler? har du glemt de? hvordan skal fulle systemet ditt være med tanken? sette på en bruskork øverst kanskje? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hm.. på det nest siste bildet så ser det ut som om du har truffet perfekt med sirkelen hvordan har du klart å lage så jevne rundinger? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Så bra ut det Slik skal de festes, senere med silikon og bolter , hvordan da? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 hm.. på det nest siste bildet så ser det ut som om du har truffet perfekt med sirkelen hvordan har du klart å lage så jevne rundinger? Sirklene fikk jeg skåret ut hos en glassmester Hva med nippler? har du glemt de? hvordan skal fulle systemet ditt være med tanken? sette på en bruskork øverst kanskje? Skal kjøpe nipler snart.. Skal ha en noe større åpning enn en bruskork øverst Så bra ut det QUOTE Slik skal de festes, senere med silikon og bolter , hvordan da? Altså en plexisirken på innsiden og en på enden skal prøve å slenge ut en skisse om ikke alt for lenge Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 gjort noe i dag? når skal du begynne å grunne/male? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Skal kjøpe lakk tidlig i neste uke alt er ferdig sparklet og finpusset nå ingeting står i veien for litt lakking.. Har begynt å sette sammen tanken med silikon og limpistol. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ikke noe gruning da? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Ikke noe gruning da? Joda driver på nå alt blir hvitt først slanger snart ut bilder Lenke til kommentar
torgros Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Update Her kommer det en liten update etter at noen har spurt om hvordan fremdriften er. Jeg har bare malt ett strøk med grunning skal ha ihvertfall to til. Her har dere kabinettet etter et strøk Sidedøra Plata som radiatoren skal stå på I tillegg har jeg. som dere kanskje har lest, begynt å arbeide med tanken her kommer noen flere bilder. Kanskje ikke av beste kvalitet bildemessig, men dere ser hvordan den er bygget opp. (Vanskelig å ta bilder uten biltz) Skal på biltema/clas i kveld på let etter slangenipler, ledning, kanskje litt dremel vi får se.... Endret 7. desember 2004 av torgros Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ser jo bra ut, er det ikke mulig med større bilder? Ihvertfall mulighet for å trykke på slik at de blir større. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 ser jo bra ut, er det ikke mulig med større bilder? Ihvertfall mulighet for å trykke på slik at de blir større. Skal se om jeg orker nå begynner bakfra...... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ah nydelig den tanken.. hvor sa du du hadde fått det plexirøret fra? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) ah nydelig den tanken.. hvor sa du du hadde fått det plexirøret fra? Var med på en stand for statoil her for noen år siden. (Det var fylt med lego så skulle folk gjette hvor mye som var oppi osv...) Har bare stått og støvet ned i noen år nå det måtte under saga... Ok nå er bildene klikkbare i den siste update "flyr" til clas nå... kanskje på biltema og Endret 7. desember 2004 av torgros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå