torgros Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Update Her kommer noen bilder fra hvor langt jeg har kommet nå.. Etter mangfoldige ganger hos byggmakker en gang til clas ohlson og en til biltema er jeg nesten i mål med "basic" kabinettet... Her har jeg montert hylla i midten. Radiatoren skal stå oppå her Her er hk-brettet satt inn (ikke festet) Her er fronten sparklet ett strøk må nok ha "noen" flere hehe.. Har bare lagt på toppen og sidedøra... Må pusse dem litt til + alt skal lakkes før jeg setter dem på med hengsler.. Her er et bilde gjennom vinduet mot hk-brettet (noen ideer om festemetoder??? Håper dere kan kose dere med updaten en liten stund ihvertfall.... Enjoy Endret 4. desember 2004 av torgros Lenke til kommentar
torsk Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ser bra ut! Mener du feste av hovedkort-brettet? Er vel bare å skru det fast med noen skruer i de hullene. Pass på at du ikke bruker store skrue-hoder, slik at disse kommer bort i ledere på hovedkortet! stå på Lenke til kommentar
torgros Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ser bra ut! Mener du feste av hovedkort-brettet? Er vel bare å skru det fast med noen skruer i de hullene. Pass på at du ikke bruker store skrue-hoder, slik at disse kommer bort i ledere på hovedkortet! stå på Mente hk-brettet ja.. Får se om jeg finner noen passende skruer og skrur de inn der jeg ikke skal ha skruefester til hk Blir noen dager med sparkling og pussing nå btw Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Det vil ta noe tid før det er noe poeng å slenge ut flere bilder.. Driver å sparkler..... Det blir noen strøk med 12 timers tørketid Jaja skal prøve å lage noen drevrammer o.l. som dere kan bryne dere på imens Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Er det bare meg eller er ikke bildene der? Endret 28. november 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Bildene funker ikke nei Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Hmmmmm *sjekker nå* Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Problemet er at bildehosten bytter adresse på alle bildene etter et sammenbrudd eller noe.... Setter i gang med å fikse adressene.... Noen som har forslag til en veldig stabil bildehost som jeg kunne byttet til?? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Problemet er at bildehosten bytter adresse på alle bildene etter et sammenbrudd eller noe.... Setter i gang med å fikse adressene.... Noen som har forslag til en veldig stabil bildehost som jeg kunne byttet til?? lag deg en account hos home.no da får du en gratis ftp med 20 MB lagringsplass... egentlig ganske digg å ha + at de er stabile Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Problemet er at bildehosten bytter adresse på alle bildene etter et sammenbrudd eller noe.... Setter i gang med å fikse adressene.... Noen som har forslag til en veldig stabil bildehost som jeg kunne byttet til?? lag deg en account hos home.no da får du en gratis ftp med 20 MB lagringsplass... egentlig ganske digg å ha + at de er stabile Har prøvd tusenvis av ganger men får aldri mailen fra dem... Skal prøve igjen nå ........... får den ikke Endret 28. november 2004 av torgros Lenke til kommentar
torgros Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Har funnet meg et gammelt plexiglass rør ca. 25 cm i diameter Blir vel en hjemmelaget tank nå Synes jeg leste at araldit ikke vil virke hvis man har frostvæske/sprit i vannet er det sant?? Hva bør jeg isåfall lime med skal se om jeg slanger ut noen planer senere. Forkjølet og vondt i hodet Jaja sparkling bruker nå alt min energi Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har funnet meg et gammelt plexiglass rør ca. 25 cm i diameter Blir vel en hjemmelaget tank nå Synes jeg leste at araldit ikke vil virke hvis man har frostvæske/sprit i vannet er det sant?? Hva bør jeg isåfall lime med skal se om jeg slanger ut noen planer senere. Forkjølet og vondt i hodet Jaja sparkling bruker nå alt min energi hm... vil nå foreslå silikon da (blank silikon) men da må du antakeligvis feste den med skruer eller noe i den duren Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Du får mail fra de, sjekk junk mail eller noe. , men få opp bildene uansett da. Har litt lyst å se hva som har blitt updatet. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Du får mail fra de, sjekk junk mail eller noe. , men få opp bildene uansett da. Har litt lyst å se hva som har blitt updatet. La opp bildene i går kveld...... Får ingen mail jaja.... prøver videre hvis ikke får jeg finne på noe med en egen ftp server eller noe?? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ingen av bildene funker hos meg... hva med å prøvephotobucket har brukt de en god stund nå... og de har funka hele tiden... høres inntresangt ut Lenke til kommentar
torgros Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hmmmmmm Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Gjort noe med tanken, eller er den enda i tenke-prosessen? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Beklager folkens kommer inn på homeserveren nå, men det var da voldsomt så vanskelig det skulle være å legge ut noen bilder da Legger bildene på is noen dager til photobucket kommer opp 1.des Lenke til kommentar
torgros Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Gjort noe med tanken, eller er den enda i tenke-prosessen? Har målt udyret av et rør det er ca 200 cm høyt 15.9 cm utvendig diameter 14.9 innvendig noe som gir 5mm tjukk plexi. En tank som er 10 cm høy vil romme omtrent 1.7 liter Lenke til kommentar
alexern Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) slettet... Endret 29. november 2004 av alexern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå