Orbo Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du kan da ikke vente noen ekstrem respons når det ikke kommer noen update med bilder... Men, lykke til! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Du kan da ikke vente noen ekstrem respons når det ikke kommer noen update med bilder...Men, lykke til! Kommer update i kveld Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 gleder meg. med mange bilder? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) gleder meg. med mange bilder? følgelig har tid nå skal ta noen update om ca 15 min *finne kamera* Endret 25. november 2004 av torgros Lenke til kommentar
torgros Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Stor Update Her kommer det endelig en update med bilder og alt =) Har nå fått mitt hovedkortbrett fra microplex Her kommer bildene fra hvor langt jeg nå er kommet Her er sidedør og toppplata ferdig saget ut..... fikk litt profesjonell hjelp her Her er bakplata med hull til hk (riktignok opp ned da ) må ha hull til PSU og men det kommer i kveld.... Slik står alt sammen nå tar litt tid med liming Er ennå åpen for nye og smarte ideer alltid folk som vet mye mer enn meg Enjoy Endret 4. desember 2004 av torgros Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ser bra ut det der, skal kabinettet lakkes eller males? Hva har du igjen før det er ferdig til bruk? Ellers så var det bra utskjærte vinduer, og toppen var pen Lenke til kommentar
torgros Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Ser bra ut det der, skal kabinettet lakkes eller males? Hva har du igjen før det er ferdig til bruk? Ellers så var det bra utskjærte vinduer, og toppen var pen Kabinettet skal lakkes med pianolakk tror jeg (bengalakk) Takker Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Nice! Ta deg _god_ tid på lakkeringen da! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ah dette så fint ut, men hvordan skal du lage festingen til "den siste" sidedøra? altså du må jo komme deg inn i kabinettet på en eller annen måte.. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 ah dette så fint ut, men hvordan skal du lage festingen til "den siste" sidedøra? altså du må jo komme deg inn i kabinettet på en eller annen måte.. Pianohenglser tenker jeg Skal få det til å gå ut som en vanlig dør... hvis du forstår hva jeg mener Kommer med noen bilder om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 oki... tror jeg skjønte det.. men du må jo feste den på den ene siden og da.. kan jo ikke la døra stå og "vippe" ut og inn.... en idé kunne jo vært en slags nøkkel (slik som man har på skoleskap osv Lenke til kommentar
torgros Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 oki... tror jeg skjønte det.. men du må jo feste den på den ene siden og da.. kan jo ikke la døra stå og "vippe" ut og inn.... en idé kunne jo vært en slags nøkkel (slik som man har på skoleskap osv Ihvertfall en lås av noe slag... Magnet kan vel også gå på et vis, men blir kanskje litt svakt. Offtopic: Gratulerer med 800 posts btw Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hehe takker eh.. magnet blir nok litt i svakeste laget ja.. skal du ha hengslene bak eller forran på kabinettet? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 hehe takker eh.. magnet blir nok litt i svakeste laget ja.. skal du ha hengslene bak eller forran på kabinettet? ved bakdelen tror jeg skal ha hengsler på topplata også Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 borrelås funker og faktisk så tror jeg det er den beste løsningen når det gjelder å feste ting med magneter _kan_ være skadelige, så ville gått for en slags borrelås Lenke til kommentar
torgros Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) borrelås funker og faktisk så tror jeg det er den beste løsningen når det gjelder å feste ting med magneter _kan_ være skadelige, så ville gått for en slags borrelås hmm..... kan vel skaffe meg en liten lås av noe slag borrelås vil ikke passe Endret 26. november 2004 av torgros Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 borrelås funker og faktisk så tror jeg det er den beste løsningen når det gjelder å feste ting med magneter _kan_ være skadelige, så ville gått for en slags borrelås hmm..... kan vel skaffe meg en liten lås av noe slag borrelås vil ikke passe Satt og tenkte på dette jeg og, jeg så på siden til Biltema, og det var noen "gassfjærer" til bagasjerom og panser. Kanskje dette kunne funke?(Biltema->bil->biltilbehør->gassfjærer..) er kanskje litt dyre i forhold til borrelås ol., men det hadde sikkert blitt tøft.. z1Ob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå