torgros Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Nå er jeg endelig i gang med workloggen min etter litt tid med kameralading, bildehostingsider osv.. Dette kabinettet blir bygget på grunn av plassmangel i mitt Chieftec Miditower. Det nye skal huse et flunkende nytt vannkjølingsystem Målene på kabinettet vil bli 55cm x 30cm x 65cm (lxbxh) Skal prøve meg litt i sketchup senere får se om jeg legger ut en skisse... Legger ut noen bilder fra min startede prosess: Platene nesten ferdig saget opp fra byggmakker =) Så langt har jeg kommet. Fronten til nå Her er begynnelsen jeg er åpen for tips og kommentarer. F.eks. forslag til prosjektnavn..... Skal prøve å oppdatere fortløpende. EDIT: bildeproblemer Endret 11. januar 2005 av torgros Lenke til kommentar
torsk Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Får "No such file or directory" på de 2 nederste bildene... Lenke til kommentar
torgros Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Ser at bildene ikke virker noen som kan foreslå en bildehoster som virker Lenke til kommentar
torgros Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Får "No such file or directory" på de 2 nederste bildene... Virker det øverste? Lenke til kommentar
torsk Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Får "No such file or directory" på de 2 nederste bildene... Virker det øverste? den øverste virker ja home.no er greit sted å legge bildene. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Øverste virker ja, prøvd home.no? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Sånn alle bilder oppe og sviver... Brukte vist link til siden og ikke direktelink til bildet Men men vi er igang Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Enda et trækabinett pågang ja Blir det noe nytt i dette prosjektet eller samma som de andre? Håper dette blir bra i allefall Lenke til kommentar
torgros Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Enda et trækabinett pågang ja Blir det noe nytt i dette prosjektet eller samma som de andre? Håper dette blir bra i allefall Skal prøve å lage en eller annen sinnsyk speileffekt inni kabinettet. Litt som et speilhus eller hva det heter. Bygger som sagt fordi jeg mangler plass i mitt chieftec Endret 22. november 2004 av torgros Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Enda et trækabinett pågang ja Blir det noe nytt i dette prosjektet eller samma som de andre? Håper dette blir bra i allefall Skal prøve å lage en eller annen sinnsyk speileffekt inni kabinettet. Litt som et speilhus eller hva det heter. Bygger osm sagt fordi jeg mangler plass i mitt chieftec Skjønne men det er jo fun med noe som INGEN andre har.. er jo ikke akkurat spessielt når 14'iss pakker 2k forsellige farger på katodene inni et kabinett om du skjønne hva jeg mener.. Liker at folk tenker litt nytt Lenke til kommentar
torgros Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Blir nok noen katoder og men vill ikke la det dominere alt for mye =) Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Så bra ut dette, du får ha lykke til! z1Ob Lenke til kommentar
torgros Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Liten Update Venter nå på et hovedkortbrett fra microplex (bestilt i forrige uke) Trenger mer firkantlister Det vil komme bilder i løpet av morgendagen tenker jeg ettersom sannsynilgvis hk-brettet er i hus da (microplex er nede atm) Håper på større respons ettersom bilder kommer ut Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ser bra ut dette! hvordan farge skal du ha på "kassa"? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ser spennende ut =) keep on modding Lenke til kommentar
torgros Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 ser bra ut dette! hvordan farge skal du ha på "kassa"? Tror jeg skal gå for en høyglans pianofinish i enten gult eller blått Kanskje jeg blir lei av gult etterhvert er ikke helt sikker... Takker for positive tilbakemeldinger.. Må ut å kjøpe mer skruer imorgen.... har bare brukt noen Lenke til kommentar
torgros Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Liten Update Her kommer en liten update med mine planer for kabinettet utvendig... Har ikke hk-modeller osv i sketchup men men... Grill på toppen Skruer, mer lister og en ny hullsag i hus Endret 30. november 2004 av torgros Lenke til kommentar
torgros Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Liten Update Hvis det snart ikke kommer noe mer respons her vil kanskje dette porsjektet bli slettet fra worklogs.... Har fått hk-plate inn nå bare litt montering til helga så blir det bra Må bare si at det er lite motiverende når ingen svarer på det man gjør Takker for all del de som har svart EDIT: Leif Endret 24. november 2004 av torgros Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 dette ser bra ut detta!!!!!! heia!!! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 dette ser bra ut detta!!!!!! heia!!! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå