Gå til innhold

Razr v3. mms innstillingene til netcom...

stoff3r

Anbefalte innlegg

hei. jeg har gjentatte ganger prøvd mms innstillingene til netcom, men til ingen nytte. nå har de også fått automatisk instilling som kan sendes til min mobil, men jeg får bare opp beskjeden "exeeds maximum limit. cannot (...)"

kan dette være fordi jeg har den europeriske versjonen av mobilen og ikke den nordiske? de manuelle innstillingene virket ikke og sendte meg bare til internett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. jeg har gjentatte ganger prøvd mms innstillingene til netcom, men til ingen nytte. nå har de også fått automatisk instilling som kan sendes til min mobil, men jeg får bare opp beskjeden "exeeds maximum limit. cannot (...)"

kan dette være fordi jeg har den europeriske versjonen av mobilen og ikke den nordiske? de manuelle innstillingene virket ikke og sendte meg bare til internett.

Opplevde samme med V3'en (kjøpt i UK) til kameraten min med oppsett fra Telenor. Fikk samme feilmelding som du. Tok ut simkortet hans (han har kontantkort forresten) og satte inn simkortet mitt fra Chess (vanlig abo.) Jeg har også V3 (Nordic versjon) og har fått til oppsettet uten problemer. Med mitt simkort fungerte det også på hans tlf. med mitt simkort, men altså ikke med hans. :hmm: Kan dette ha noe med simkortet å gjøre tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...