Gå til innhold

ATI X 850 den 1 Desember

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står det noe om dette her? Jeg finner det ikke?

1. sjekk URL'en (/exclusive.html)

2. Trøkk på learn more ("Soon you will").

Nøkkelordet er "Soon".

Pluss at sia er "gjemt" på ati.com.

Merkelig. Jeg får det ikke frem. Står ikke learn more når jeg bruker IE, og trykker jeg learn more i firefox får jeg bare frem den registreringssaken. Sikkert bare meg som er treig :p Ganske trøtt nå..

Lenke til kommentar
Merkelig. Jeg får det ikke frem. Står ikke learn more når jeg bruker IE, og trykker jeg learn more i firefox får jeg bare frem den registreringssaken. Sikkert bare meg som er treig :p Ganske trøtt nå..

Ikke være vanskelig nå Carnifex :p

De gjorde nøyaktig det same når de skulle launche X800 serien.

Du må se på bildet som kommer opp når du får opp den reggeboksen. "Soon you will"...

Bah...

Endret av ExcaliBuR
Lenke til kommentar

Soon.jpg

Hva er så vanskelig å lese her?

Hmm...

Merk dere at denne kom i dag eller igår, "Soon" er et fremtidsverb eller noe sånt på engelsk (Det med fremtid er jeg ivaffal sikker på :p)

Det betyr at "Snart vil du" som svar på spørsmålet.

Hvorfor "snart" når vi allerede gjør det? Tja, det er spørsmålet hva de mener med det.

Kobling her, jaujau, kanskje de skal lansere noe?? Tja...

Lenke til kommentar

Hmmm... står at disse nye utgavene støtter ATI's multirendering. De kan altså bruke med den kommende teknologien de utvikler da? For det finnes vel ingen multirendering som faktisk er tilgjengleig enda? Det er uasett fint om de støtter dette, så kanskje jeg tar en x850XT nå, og en til senere når MR er tilgjengelig ^_^

EDIT: Vet noen egentlig når multirendering er forventet å komme? ..

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Hmmm... står at disse nye utgavene støtter ATI's multirendering. De kan altså bruke med den kommende teknologien de utvikler da? For det finnes vel ingen multirendering som faktisk er tilgjengleig enda? Det er uasett fint om de støtter dette, så kanskje jeg tar en x850XT nå, og en til senere når MR er tilgjengelig ^_^

EDIT: Vet noen egentlig når multirendering er forventet å komme? ..

-Stigma

Rage Fury MAXX hadde AFR, men det kan kalles et MR kort.

Lenke til kommentar
Rage Fury MAXX hadde AFR, men det kan kalles et MR kort.

Kjenner til det tilfellet selvfølgelig, men vi kan vel trygt annta at multi-rendering neppe vil gå ruten av 2 GPU på samme kort. Ihvertfall ikke for x850 hehe. Ellers må de ha en ledig GPU-slot på kortet det du kan bare dytte ned en enkra GPU senere hehe. Hadde kanskje ikke vært så dumt? :D

Lurer veldig på om multi-rendering enablete kort fra ATI vil kunne fungere på alle hovedkort med 2xPCI-E slotter slik som SLI, eller om det vil kreve noe spesiell støtte i hovedkortet. Det er litt viktig å vite i forhold til hvilken ny hardware jeg bør skaffe =/

-Stigma

Lenke til kommentar
Kjenner til det tilfellet selvfølgelig, men vi kan vel trygt annta at multi-rendering neppe vil gå ruten av 2 GPU på samme kort. Ihvertfall ikke for x850 hehe. Ellers må de ha en ledig GPU-slot på kortet det du kan bare dytte ned en enkra GPU senere hehe. Hadde kanskje ikke vært så dumt? :D

Lurer veldig på om multi-rendering enablete kort fra ATI vil kunne fungere på alle hovedkort med 2xPCI-E slotter slik som SLI, eller om det vil kreve noe spesiell støtte i hovedkortet. Det er litt viktig å vite i forhold til hvilken ny hardware jeg bør skaffe =/

-Stigma

Kan likesåsgodt gjøre det slik som du sier, man kjøper PCB'en for seg og VPU/GPU for seg, minne, kjøler osv :D

Hehe...

nVidia har slike i testlabben sin, som jeg er 100% sikker på. ATi også, men har ikke sett bilder av det ennå.

Håper at det blir isåfall samme løsning som SLI, at det bare er en bridge mellom de uavhengig av hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...