Pekka79 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 lurer på om noen vet hva som kan være problemet med en tundra 1556 som piper, en slags høy piping. piper av en eller annen grunn ikke når jeg spiller musikk i wondows media player. Men da går jo viften litt oftere. noen som har peiling?????? Lenke til kommentar
Tunder Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 lurer på om noen vet hva som kan være problemet med en tundra 1556 som piper, en slags høy piping. piper av en eller annen grunn ikke når jeg spiller musikk i wondows media player. Men da går jo viften litt oftere. noen som har peiling?????? hmm, rart..... Har også en Tundra 1556, men ingen "piping" fra min.... Kan du forklare litt nærmere den pipe lyden, hvor kommer den fra ? Lenke til kommentar
bujk Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 kommer det sånn høyfrekvens lyd fra HD? Lenke til kommentar
Pekka79 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 litt vanskelig å si hvor det kommer fra, kanskje litt sterke lyd fra høyre side.. Lenke til kommentar
Pekka79 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 høyfrenkvens lyd, ja. som sagt vanskelig å høre hvor den kommer fra Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg hadde en høyrekvent lyd fra dvd-rom'en, den er også på høyre side. Den fikke jeg byttet til en dual-layer brenner. Det vel ikke cd i pc'en når du hører den lyden da? Endret 22. november 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå