Zeph Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Eg har brukt kortet på TV mange ganger før, og det har alltid funka, men eg prøvde på ein ny (ny i den forstand at eg ikkje har prøvd før) TV, men det var ikkje håp om farger. Har prøvd alle instillingar for TV, B, C, D osv osv...men det er og blir svart\kvit. Går frå S-Video ut frå skjermkortet og til S-Video på Scart-kontakten. Finnest det TVer som ikkje klarer å vise farger frå PC? Sidan det er Scart kan du jo ha DVD og VHS på den, og må kunne få fargar. Før måtte eg innom ein omformar, men det gjer ikkje noko resultat lengre. What to do, what to do? TVen er av merket Dantax o, det har noko betydning. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har et X800Pro, og fargene fungerer på min TV, men når jeg prøver på kameraten min sin TV så funker det ikke, så er nok noe galt med TV'en! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ikke noe galt med tven/skjermkortet problemet er kabelen, du har vel ikke s-video inn på tv'en (har du det så er det feil på innstilligene på pc'en) feilen er at adapteren som du bruker fra s-video til scart ikke er pal versjon og du må altså finne en kabel og koble 2 punker sammen på pinnene, dette har kommet før og du kan bruke søke knappen og finne svar på det. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 feilen er at adapteren som du bruker fra s-video til scart ikke er pal versjonHææææ....Når ble det forskjell på PAL og NTSC kabler og adaptere...?? Det er vel meningen å hjelpe folk her - ikke å forvirre? Til trådstarter: Et problem er at Dantax TV-en etter all sansynlighet ikke støtter s-video. Men det skal da funke med en "s-video til kompositt"-adapter i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå