gthaman Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg kjører windows xp og har sb audigy player lydkort. Når jeg installerer driverne til lydkortet blir "1394 adapter" (jeg tror det er en firewire port, i system står det "device cannot start") ikke riktig installert. Jeg bruker cd'en som fulgte med lydkortet. Hvis jeg prøver å kjøre en upgrade fra creative får jeg "cannot find sb audigy soundcard" og derfor avsluttes installen. Hva kan jeg gjøre?? Hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Er det noen som har audigy da som kjører xp? Evt noen som har en xp driver til audigy lykort (bulk, ikke upgrade, men full xp driver? Lenke til kommentar
Makki Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jepp, kjører XP og har audigy kort. Tror du må laste ned AUDRVWDM.exe. Funker fint her.. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 WinXP skal finne den selv som OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller. Du kan prøve å installere denne driveren manuelt. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Noen som har noen linker til hvor de to filene kan hentes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå