Thunder1 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Noen som vet om lydkoret på ASUS K8N-E Deluxe er bra?? eller om det er noen andere svakheter på kortet? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det er eit bra kort.. og lydkortet er kjempebra. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Lydkortet på ASUS K8N-E Deluxe er ikke av de beste akkurat, men etter min mening fult brukbart ellers er kortet helt topp Et av de mest stabile kortene j noen gang har hatt, hvis du ikke er en lydfanatiker er d bare å kjøpe Lenke til kommentar
wim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Lydkortet er rævva, men jeg velger heller å bruke det enn mitt andre lydkort, som er Audigy player. Soundblasteren har rett og slett dårligere lydkvalitet. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) her får du svar på alt du måtte lure på om dette hoved-kortet Endret 22. november 2004 av Havon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå