Harry_-_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg har kjøpt meg en 200 gigs s-ata hardisk men får ikke den til å funke på pcen min.. i hardware wizarden på windows så står det at den funker fint, men finner den ikke.! en kamerat av meg sin s-ata 160gig hardisk funker på pcen min. noen som vet hva probleme kan være? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Har du sjekket under Kontrollpanel/Administrative verktøy/Datamaskinbehandling/Diskbehandling Her skal normalt disken være tilgjengelig, partisjoner og formater. Den vil etter det dukke opp på normal måte. edit : liten endring - glemte administrative verktøy, beklager. Endret 21. november 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Har du sjekket under Kontrollpanel/Datamaskinbehandling/Diskbehandling finner ikke det har engelsk verson av winxp Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Control Panel/Administrative Tools/Computer management Etter at du har trykket på Computer management vil du få opp et vindu hvor du skal trykke "Disk management" EDIT : når du åpner Disk Management skal det poppe opp et vindu angående den nye disken, klikk deg igjennom de opplysningene som det oppfordres til at du skal svare på, altså next osv. Si fra hvis det er noe du trenger hjelp til, eller sitter fast på. Endret 21. november 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 ja ka nu...? den står under disk 1... bare ide hardisken min som kommer fremm der oppe Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 holder på å fomratere den via den saken, ska sjekke om det funker Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) OK - når den er ferdig formatert, vil den dukke opp i "My Computer" dvs, den skal være synlig nå, men du kan ikke bruke den før den er ferdig formatert. Endret 21. november 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 den har dukka opp i my computer men er ikke ferdig formatert, men skal dette funke med en 250 gigs ide hardisk også? har en kamerat som har det og en sån pci-kort han til den som han ikke får til å funke? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja, men det kan være at han må in med drivere for det IDE- controllerkortet. Men ellers er det samme framgangsmåten, ja. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 takk blacksheep! funker som bare det nå! skal lure kameraten min, slik at jeg får kjøpt den 250gigs hardisken hannes billig Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Fint at det virket da.. For en fin kamerat du er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå