Supernaut_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Heisann, er på utkikk etter et nytt kabinett som kan erstatte mitt gamle cheiftec kabinett. Skal være så lett som mulig med ikke alt for jalla design. Gjerne med bære-reimer. Vis ikke det går an og få kjøpt seperat noe sted da ? Har strømforsyning selv : Må ha plass til 2 cd-rom og 3 harddisker + 6800nu. Prisen burde ligge på rundt 1000 lappen. ---- Mvh Daniel L Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 er da bare til å leite etter aluminiumskabinett d... eller du kan kjøpe plexikabinett:P bare te å finne det som passer din pris/kvalitet best Lenke til kommentar
eplemann Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Dette kabinettet er aluminium. det veier 6.9 kg. det er mye finere enn det ser ut der, søk på google elns. følger med 12cm vifte og 350 psu. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg anbefaler da et Antec LANBoy. Hadde det kabinettet selv. Det er kjempe lett. Står at den veien 7-8kg på komplett, men jeg vil tippe under 1/2 kg. Holdte på å kaste kabinettet i taket da jeg pakket det ut. Antec LANBoy Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Mener å huske Antec LANboy veier ca. 5kg. Da blir det 6-7kg med all innmaten Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Chenbro gaming box, er jo fin og lett. Har ikke prøvd det selv, men når det koster 495,- så er det ikke så mye. På salg hos komplett denne helgen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304241&cks=SWO Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Dette kabinettet er aluminium. det veier 6.9 kg. det er mye finere enn det ser ut der, søk på google elns. følger med 12cm vifte og 350 psu. eller dette Syns det så et hakk bedre ut. Ligger også rundt 1000,- Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 selv så er jeg litt fan av dette: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124761&cks=SER med denne reimen: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1877 Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Mener å huske Antec LANboy veier ca. 5kg. Da blir det 6-7kg med all innmaten 5kg veier ikke kassa *tenke* Etter at jeg hadde dratt over innholdet til min nye kaste (stackern) så satt jeg på rommet og bare kastet kabinettet litt rundt.. Kjedet meg da. Gå ut og veie kabinettet (KUN kabinett uten innhold og PSU)... 2.2kg ca veier selve kassa :!: Følger også med bære-reimer til dette kabinettet. (Fulgte iallefall med det da jeg kjøpte det på Microplex) Endret 27. november 2004 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå