zarz Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 De som har kjøpt denne pc'en (uten problemer, hvis det er noen da..), hvordan virker den? Er dere fornøyd? Bråker den veldig? Hvor lenge varer batteriet med normalt bruk? (da mener jeg med surfing, skriving o.l) Blir den varm? (varm underst på pc'en). Håper på kjapt svar. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Storet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hei Jeg fikk pcen min for et par dager siden. har installert litt av hvert. Har ingn problemer i det hele tatt, jeg har 60gig 7200 rpm hører ikke noe jeg.. sitter med den på fanget nå. Ingen tegn til svi merker på låra. hehe. eneste som bråker er når den 8X dvd brennern spinner opp. Vil si at batteriet er bra jeg, har vert på nett i 1.5 time nå med konstant nedlasting av mjusikk Mine ord.. meget god pc!! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tja. er du smart så kjøper du ikke på whitebox grunnet alle som sier de har dårlig service og leveringstid. Vurder de andre som selger 1557 PCer. f.eks Netshop, psdata osv. Selv om de muligens er litt dyrere. (Du har full mulighet for å konfigurere de som du vil hos de andre også) så har de bedre service. Som PC er den knallgod. har en 1557 selv. Batteriet holdt 3,5 ved aktivt bruk av et GIS program. Og ja. Den er veldig lydløs. eneste vifta går inn fra lav lyd til litt høyt lydnivå når jeg spiller NFS Underground 2 (men da gir jeg faen for jeg bruker headset og hører det ikke uansett) Lenke til kommentar
zarz Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Takker for svarene! Jeg har sjekket på noen få steder, den koster ca 2000 mer på de stedene.. Jeg kan jo bare velge å betale kontant når den kommer, hvis den ikke kommer så gjør jo ikke det så mye.. Er det forresten noen som har kjøpt noe hos whitebox før november? (De har stor pågang pga november tilbudet på bærbar-pc.) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Netshop er ca 900 kr dyrere. og de leverte min PC på 2 dager.. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Den du så på netshop koster ca 13000? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har sjekket på noen få steder, den koster ca 2000 mer på de stedene..Er det forresten noen som har kjøpt noe hos whitebox før november? (De har stor pågang pga november tilbudet på bærbar-pc.) vel, jeg var en av de som bestilt i vår. og da var det samme opplegget,, venta i 3 uker med lovnader om at den skulle komme før den kom. og når den kom så har det ikke være mere enn problemer med den. så nå når jeg ikke får den tilbake ifra de og at de ikke svarer på telefone så har jeg måttet kontakte forbrukerrådet. forbrukerrådet hørtes ut som de kjendte til de når jeg nevnte navnet. men jeg har sendt de dette brevet brevet og har forsatt ikke hørt noe ifra de. men dersom du ser på den prisen til netshop så er det ikke så mye verre med omtanke på at det er anent innhold. men dersom jeg skulle ha kjøpt en laptop i dag og jeg viste hvordan de whitebox oppfører seg så hadde jeg heller lagt en høvding til på bordet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå