Mickidod Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 ja, jeg formaterer heletiden.. ja jeg har Sp2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) lol.. sjekka selv med Registry Mechanic. fikk 271 problem hehe, lol.. 271? barnemat!! 381 her EDIT: 383.. Endret 21. november 2004 av nooper Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Prøv å avinstallere sp2, kan godt hende problemet forsvinner da. Hvis ikke er det jo bare å legge det inn igjen Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) det kan jo godt ver, men tror du det kan ha noe med fps å gjør? alle andre spill går jo bra men ikke cs, Fatta ikke jeg helt Endret 21. november 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja, det kan ha noe med fps å gjøre. Ikke spør hvorfor, men sp2 har forårsaket fps-drop i cs for mange gamere Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Har akuratt slette sp2, det hjalp ikke:S.....STRESS! Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 når du sier dårlig fps. mener du 60 ? Isåfall så har du Vsync på , som default er på med ati (tror jeg) Så den går ikke over 60 hvis ikke du tweaker den , : P Eller du kan skru av vsync , men det er meningsløst å ha 100 fps når skjermen din bare viser 60hz Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vertical Sync? Tvungen Antialiasing (fra driverne, står på tvungen og ikke "programstyrt", noe som nyere spill igjen kanskje overstyrer?!?) AfreaK: En fyr fortalte ett eller annet sted hvorfor du har fordel av 100fps... Netkoden kjøres oftere, som fører til at DU har et fortrinn over treigere maskiner. I ekstreme LAG situasjoner kan du faktisk drepe før han har sett deg ol. Men er enig med prinsippet, du vil ikke SE så stor forskjell. Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jammen , windows får skjermen din til å kjøre på 60hz i noen spill . CS fx. og hvis skjermen din har 60hz så er det umulig at den kan vise over fps ....... men når du får orndet noen tweake programmer så den får 100hz eller noe sånt i cs så er det faktisk ganske merkbar forskjell Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Ja ja, Formaterte:D gikk fint nå, det var ikke noe med Verical! så nå er den på 100fps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå