HrSteen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vintersesongen er over oss for fullt og her jeg bor var det rundt -15 til -20 grader på lørdag. Jeg tok meg en tur ut for å fotografere kulden. Har du noen vinterbilder du er fornøyd med? Bildet er tatt rundt kl 11, og det var en fin rødaktig morgensol. Kitlens, RAW og ISO100. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 en ting å si: FANTASTISK! Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Gnistrende fint og flott vinterlys. Tar oppfordringen om å sende inn et vinterbilde: Her er et bidrag fra nord. Mørketida har akkurat satt inn, men som bildet viser er det ikke akkurat mørkt da.. Bildet ble tatt på lørdag 20.11 i år. Bildedataene sier kl. 11.32 Andre data: 1/250 sek F6.3 ISO200 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Slenger inn et bilde av en kamerat der han slider på et bord i Stavanger. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bilder fra Røros, trettende november Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vaneskelig og slå det bilde til stoners ass.. Det var kanon bra!!! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Et bilde fra en skitur i Bymarka (Trondheim) i forrige uke. Nå har det snødd enda mer, så jeg får vel ta flere turer. Bildet ligger også på foto.no. Endret 22. november 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Et bilde fra en skitur i Bymarka (Trondheim) i forrige uke. Nå har det snødd enda mer, så jeg får vel ta flere turer. Bildet ligger også på foto.no. Flott bilde anderfo, skulle ønske det var snø her Det var litt i helgen så da fikk jeg tatt dette: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Flott bilde, men synd at det er 1,4 grader skjevt. Hvis du retter det opp, blir det brillefint. Measure Tool. Ligger under Pipetteverktøyet. Marker vannflaten(Trykk, dra og slitt når du har målt op nok). -> Image-> Rotate Canvas -> Abitrary. Denne funksjonen måler hvor mange grader skjevt bildet ditt er. Trykk OK/Enter. Nå blir bildet stilt helt rett. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Et bilde fra en skitur i Bymarka (Trondheim) i forrige uke. Nå har det snødd enda mer, så jeg får vel ta flere turer. Bildet ligger også på foto.no. Nice Lenke til kommentar
wehee Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Bilde fra total amatør... synes det ble ganske bra Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 er amatør jeg og, men syns bildet er ganske kult...får litt "need for speed" følelse bildet er forresten fra Oslo...hjelp nå har det startet å snø igjen Lenke til kommentar
DigiCamFan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Dette bildet ble litt grumsete, men er ellers ganske fornøyd: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 er amatør jeg og, men syns bildet er ganske kult...får litt "need for speed" følelse bildet er forresten fra Oslo...hjelp nå har det startet å snø igjen burde kanskje tatt litt lengre lukkertid neste gang.. http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/2fbe6351.jpg her er det brukt ett par sekunders lukkertid.. try it Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg pleier å bruke 30sek. lukkertid på nattbilder av biler og trafikk, men det kommer jo an på hvordan du vil ha bildet selvfølgelig. http://www.photosight.org/photo.php?photoid=11574&ref=author Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Et bilde jeg tok i Bergen forrige fredag, tar seg ganske bra ut på A3 med sort ramme... Endret 25. november 2004 av Micromus Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Flott bilde, men synd at det er 1,4 grader skjevt. Hvis du retter det opp, blir det brillefint. Measure Tool. Ligger under Pipetteverktøyet. Marker vannflaten(Trykk, dra og slitt når du har målt op nok). -> Image-> Rotate Canvas -> Abitrary. Denne funksjonen måler hvor mange grader skjevt bildet ditt er. Trykk OK/Enter. Nå blir bildet stilt helt rett. Stilig, takk, takk Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har postet dette bildet et annet sted også, men vil gjerne ha litt tilbakemelding! Sånn ser det ut her i Oslo hos meg Lenke til kommentar
znapper Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Et bilde jeg tok i Bergen forrige fredag, tar seg ganske bra ut på A3 med sort ramme... Wow, en genistrek av et bilde. Klone bort skiltet, så har du motiv å henge på veggen, veldig bra komposisjon imo Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Enig her, herlig bilde, men skiltet passet ikke inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå