highlander Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Topic sier vel det meste, grunnen til at jeg skal gjøre dette er at knappen på cdrommen til brodern er ødelagt, og "Eject" på på My computer funker dårlig. Husker jeg hadde html kode på en side for en stund sia. Skulle sjekke om den funka. Takk for svar /Petter Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har vel ikke noe med HTML å gjøre, dette er noe du gjør med javascript. Men jeg synes det høres merkelig at eject funksjonen i Windows ikke fungerer, hvis ikke, tviler jeg på at noe javascript fungerer og. Men, enkelt søk på google "javascript eject cdrom" ga meg dette som du kan prøve: http://www.joegrossberg.com/archives/000683.html Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvis Eject-funksjonen i Windows ikke fungerer korrekt, må du etter all sannsynlighet reinstaller driverene til CD-rommen. Det har seg nemlig slik at de fleste programmer benytter seg av Windows når slike handlinger skal utføres, og da hjelper det lite om du bruker Explorer eller Javascript i Explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå