david_ho86 Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 jeg har nettop kjøpt meg Audigy player + inspire 5300 men jeg får ikke lyd i rear høytalerene alt annet virker strålende men jeg får dem bare ikke til å virke. Jeg har testet høytalerene og utgangene og de er ikke defekte... så jeg har en mistanke om at det er programvaren som er litt galen, en instilling eller noe sånt Er det noen som hvet hvordan man kan fikse problemet? Lenke til kommentar
christt Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ja, det er en innstilling du må fikse på, men jeg husker ikke hvor i farta... Sjekk ut mikseren tror det er der, der skal du velge hvordan høyttaleroppsett du vil ha. Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 hørte om en som hadde ett logitech og samme problemet. han stresset livet av seg byttet kabler og alt mulig men det eneste var fade-knappen på lydkontrollen til høytallerene. sjekk om det kan være det. Lenke til kommentar
david_ho86 Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har prøvd begge deler men jeg har hørt at flere har hatt samme problem som meg, men i deres tillfelle så var det bare en instilling som var gal men de husker ikke hvilken! Lenke til kommentar
johna Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 prøv ledningene i forskjellige rekkefølger.. ikke ha i den grønne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå