Vu-caN Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Er det noe jeg ønsker meg til jul, så er det en nisselue, har aldri hatt på en sånn før. Men hvem gir hverandre nisselue når man har passert 20? Uansett, får jeg en slik på julaften, vil på en måte toget ha gått, for da er jo den viktigste juledagen over, blir ikke helt det samme på nyttårsaften å flakse rundt med nisselue. Alle har jo hatt en nisselue i oppveksten, hvordan klarte jeg å unngå dette? Nå har jeg riktignok en skikkelig lue som dere ser her på bildet, men den mangler liksom fargene! Edit: Heia bølgeblikk, bomma litt på knappene! Endret 29. november 2004 av Vu-caN Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Man burde gi en boks med pepperkaker for det er så godt Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 dildo *lol* Og FleshLight til menn! Hva mer kan man ønske? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Lol, tror jeg hadde skjemtes om jeg pakka fram en Fleshlight foran familien min Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 dildo *lol* Og FleshLight til menn! Hva mer kan man ønske? *ønskeseg* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Lol, tror jeg hadde skjemtes om jeg pakka fram en Fleshlight foran familien min "Øh, det er en.. lommelykt... Ja, nettopp det, en lommelykt!" Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 "Få se hvor bra den lyser da? den der var skikkelig stilig... ikke batteri i sier du? ingen problem... jeg har noen her bare skru opp ehh" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg skal kjøpe Tivoli Radio til mamma og pappa. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hvis ungkar er jo vekter greit... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 2 poser mel er like gøy hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå