Llandari Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvis det er noen som skrur mye (på datamaskin o.l.) er denne fin. Ikke for kraftig så man skrur istykker det man jobber med, batteri som holder en evighet, og den er liten og hendig. (Ja jeg jobber et sted som selger den, litt må det vel være lov til å reklamere ) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Tøfler på Din Sko med søt lyd som spilles av når du trasker rundt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Besteforeldre har en tendens til å ha alt. Tror mange av dem blir glad for en kurv med matvarer og kaffe i år får mine besteforeldre indrefile og ikke sånt jall som gilde lager , men sikklige saker laget på den lokale kjøttbutikke som dama jobber på Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Konjakk til fattern kan da ikke slå feil? Hva med å heller legge de pengene i en skikkelig hatt? (<---noe alà den? Kan kanskje koste 2 konjakk, men er nok verdt pengene!) Hvis han allerede har en sånn en da? vell deg går jo ut etter nyttår Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Da kjøper man: * Et armbånd i gull hvor du får gravert inn navnet hennes på ene siden, og datoen deres på andre siden * En ramme og får rammet inn et bilde av dere * En ring med inngravert dato og initialene deres * En klokke med dato og initialene deres gravert bakpå takk for tipsene trenger noe til dama , har du flere tips til dame gaver , vi har sånne matchende ringer og greier ( heter vel forlovelsesringer ) EDIT: eller så er vell en dremmel multi den perfekte gave til en pc modder som ikke har en sånn jeg ønsker meg en sånn , og annet verktøy eg mangler av og til Endret 24. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Da kjøper man: * Et armbånd i gull hvor du får gravert inn navnet hennes på ene siden, og datoen deres på andre siden * En ramme og får rammet inn et bilde av dere * En ring med inngravert dato og initialene deres * En klokke med dato og initialene deres gravert bakpå Hva med noen kule gaver da? Hvorfor ønsker ikke damer seg noe kult sånn som gutta? Føles litt døft å gi bort noe man må oppbevare i bokser, og i tillegg bare bruker ved sjeldne anledninger. Hva med iskrem-maskin? blender? etpar kule glass? Et fotoalbum hvor bildene fra en kul ferie er samlet sammen? juicepresser? Isknuser? Løpetights Morsommere å gi bort noe man kan få nytte av selv. Blir ikke helt det samme å gå rundt med et gullsmykke med sitt eget navn inngravert Er det jeg som er kjip eller må man inn i en gullsmed for å gi dama en "skikkelig" julegave? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har absolutt IKKE peiling på hva jeg skal gi søstra mi til 18 - årsdagen hennes eller til jul. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Da kjøper man: * Et armbånd i gull hvor du får gravert inn navnet hennes på ene siden, og datoen deres på andre siden * En ramme og får rammet inn et bilde av dere * En ring med inngravert dato og initialene deres * En klokke med dato og initialene deres gravert bakpå Hva med noen kule gaver da? Hvorfor ønsker ikke damer seg noe kult sånn som gutta? Føles litt døft å gi bort noe man må oppbevare i bokser, og i tillegg bare bruker ved sjeldne anledninger. Hva med iskrem-maskin? blender? etpar kule glass? Et fotoalbum hvor bildene fra en kul ferie er samlet sammen? juicepresser? Isknuser? Løpetights Morsommere å gi bort noe man kan få nytte av selv. Blir ikke helt det samme å gå rundt med et gullsmykke med sitt eget navn inngravert Er det jeg som er kjip eller må man inn i en gullsmed for å gi dama en "skikkelig" julegave? Tja. Jeg hadde satt pris på alle de tingene jeg listet opp, men jeg ønsker meg også en del hw. Folk er forskjellige, og ønsker seg forskjellige ting. Tingen er uansett å kjøpe noe som er litt personlig eller som personen ønsker seg veldig mye Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Gavetips fra meg: Seinfeld DVD, som kom ut denne uka. Utrolig god samling, stappfull med bonus materiale. Har de den ikke fra før, er det nok ingen dårlig gave... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 seinfild går på Ztv aner ikke hva jeg skal gi bort, har kjøpt en cd til broren min. er dårlig på pakker, i fjord kjøpte jeg en flaske fariss på deling til mamma og vennina hennes. flakslodd til resten av familien Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 flakslodd til resten av familien Haha, hadde jeg bare fått flaxlodd til jul ville jeg gått rett på deppetråden her på forumet ALT er vel bedre enn flaxlodd? å gi en 10pack med dvd-r eller en pose med peppernøtter Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 denne + en stor kartong med evergood kaffe... Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tja. Jeg hadde satt pris på alle de tingene jeg listet opp, men jeg ønsker meg også en del hw. Folk er forskjellige, og ønsker seg forskjellige ting. Tingen er uansett å kjøpe noe som er litt personlig eller som personen ønsker seg veldig mye Okei! Hmm, liker bedre å ta slike personlige gaver utenom faste gavedager(jul+bursdag), så blir det på en måte en ekstra overraskelse + noe personlig i samme greie. Men er man tom for gavetips ved juletider er det ingen dum idè, heller en god en Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg skal lage dorullnisser til alle jeg kjenner... Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg skal lage dorullnisser til alle jeg kjenner... Foretrekker eggekartongnisser jeg. De er litt mer beskjedne, og blinker mer om du dekker de med alu-folie Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tror jeg må gi noe LITT kulere i år enn i fjord noen tips som ikke for dyrt?? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kommer det ikke en pakke med alle 3 LotR-Extended Edition nå før jul? Sikkert mange som ønsker seg den da, ihvertfall hvis de allerede har hatten til Vu-caN... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Sånn seriøst... Jeg skal sende mutter og fatter på et show i oslo. Søstern og typen skal få ting de trenger til oppussingen av huset. Kompiser får vel brennevin som vanlig. En kompis skal få ei krykke, hvis jeg klarer å skaffe en... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Kommer det ikke en pakke med alle 3 LotR-Extended Edition nå før jul? Sikkert mange som ønsker seg den da, ihvertfall hvis de allerede har hatten til Vu-caN... Hehe. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg skal gi bort en bok (da Vinci-koden) og en liten boks med hjemmelagde kjeks til en dame som betyr veldig mye for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå