Gå til innhold

Julegavetråden - Smarte tips til hva man kan gi

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Besteforeldre har en tendens til å ha alt. Tror mange av dem blir glad for en kurv med matvarer og kaffe :)

i år får mine besteforeldre indrefile og ikke sånt jall som gilde lager , men sikklige saker ;)

laget på den lokale kjøttbutikke som dama jobber på

Lenke til kommentar
Da kjøper man:

* Et armbånd i gull hvor du får gravert inn navnet hennes på ene siden, og    datoen deres på andre siden

* En ramme og får rammet inn et bilde av dere

* En ring med inngravert dato og initialene deres

* En klokke med dato og initialene deres gravert bakpå

takk for tipsene ;) trenger noe til dama ,

har du flere tips til dame gaver , vi har sånne matchende ringer og greier ( heter vel forlovelsesringer )

EDIT: eller så er vell en dremmel multi den perfekte gave til en pc modder som ikke har en sånn ;) jeg ønsker meg en sånn , og annet verktøy eg mangler av og til

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Da kjøper man:

* Et armbånd i gull hvor du får gravert inn navnet hennes på ene siden, og datoen deres på andre siden

Hva med noen kule gaver da? Hvorfor ønsker ikke damer seg noe kult sånn som gutta? Føles litt døft å gi bort noe man må oppbevare i bokser, og i tillegg bare bruker ved sjeldne anledninger.

Hva med iskrem-maskin? blender? etpar kule glass? Et fotoalbum hvor bildene fra en kul ferie er samlet sammen? juicepresser? Isknuser? Løpetights :D

Morsommere å gi bort noe man kan få nytte av selv. Blir ikke helt det samme å gå rundt med et gullsmykke med sitt eget navn inngravert :cool:

Er det jeg som er kjip eller må man inn i en gullsmed for å gi dama en "skikkelig" julegave?

Lenke til kommentar
Da kjøper man:

* Et armbånd i gull hvor du får gravert inn navnet hennes på ene siden, og    datoen deres på andre siden

Hva med noen kule gaver da? Hvorfor ønsker ikke damer seg noe kult sånn som gutta? Føles litt døft å gi bort noe man må oppbevare i bokser, og i tillegg bare bruker ved sjeldne anledninger.

Hva med iskrem-maskin? blender? etpar kule glass? Et fotoalbum hvor bildene fra en kul ferie er samlet sammen? juicepresser? Isknuser? Løpetights :D

Morsommere å gi bort noe man kan få nytte av selv. Blir ikke helt det samme å gå rundt med et gullsmykke med sitt eget navn inngravert :cool:

Er det jeg som er kjip eller må man inn i en gullsmed for å gi dama en "skikkelig" julegave?

Tja. Jeg hadde satt pris på alle de tingene jeg listet opp, men jeg ønsker meg også en del hw. Folk er forskjellige, og ønsker seg forskjellige ting. Tingen er uansett å kjøpe noe som er litt personlig eller som personen ønsker seg veldig mye :)

Lenke til kommentar
Tja. Jeg hadde satt pris på alle de tingene jeg listet opp, men jeg ønsker meg også en del hw. Folk er forskjellige, og ønsker seg forskjellige ting. Tingen er uansett å kjøpe noe som er litt personlig eller som personen ønsker seg veldig mye :)

Okei! Hmm, liker bedre å ta slike personlige gaver utenom faste gavedager(jul+bursdag), så blir det på en måte en ekstra overraskelse + noe personlig i samme greie. Men er man tom for gavetips ved juletider er det ingen dum idè, heller en god en :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...