Peppep Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Min kjære mor tror jeg skal få kokebok i år, ihvertfall. Den hun(/vi) har holder på å gå i oppløsning, så det er på tide. Ellers blir det vel noen gavekort rundt omkring. Er kjip i gaveveien. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Min kjære mor tror jeg skal få kokebok i år, ihvertfall. Den hun(/vi) har holder på å gå i oppløsning, så det er på tide. Ellers blir det vel noen gavekort rundt omkring. Er kjip i gaveveien. Ny pc? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den fineste gaven jeg har fått, er et bilde jeg fikk av tatovøren min. Det er dels mine tatoveringer, og dels min forlovedes. Veldig spesielt, og forferdelig personlig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ... og en forferdelig bra tatt. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) I fjor fikk broren til kona en pc. og søstra hennes en discman/mp3 spiller I år tenkte jeg kanskje og bytte om Den andre har jeg ikke peiling på, det får kjerringa fixe... \\Sp33D EDIT: I år tror jeg nissen kommer til å gi meg en tatoo, siden jeg har vært så snill i år Endret 22. november 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg kjøper T-skjorter fra www.geekstuff.no til venner i år. De bør jammen meg bli fornøyde! edit: leif Endret 22. november 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Gi dem et "du er så ubetydelig at jeg ikke gidder å kjøpe noe til deg" så slipper du unna neste år og. Og der var julegave til DEG fiksa. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Tenkte jeg skulle stappe i litt mer RAM i PC'en til mamma. Har vært og kjøpt en ny optisk mus til henne og skal reinstallere og putte et fint rødt bånd rundt den Får kanskje kjøpe en god vin eller noe annet hun setter pris på i tillegg. Dette skal da være bursdagsgave, men hadde sikkert funket som julegave også. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg tror jeg skal følge med på hw.no's julekalender for å finne noe til broren min... (hvis det skal være det i år også) åssen funka den? Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ford Sierra Coworth i sedan, me en RS500 motor. hadde gjerne tatt i mot en sån en! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 vet ikke om det er nevt før her i posten, men jeg Ønsker meg bare penger og gavekort fra forskjellige datakjeder.. Likast det så kan jeg kjøpe meg hva jeg vil balle Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Noe som jeg tror ville fungert noenlunde å gi til søster eller mor, er et spasett. Slike badeeffekter man adder til badekaret(oljer,salter,skumbad, etc). Slik man får på vita og bodyshop lett som en sprett. Må være den enkleste gaven jeg kommer på for øyeblikket. Pappa ville nok følt seg ganske snurt om han hadde fått det, men mor hadde frydet seg. Synd mor skal bytte ut badekaret med massagedusj etter nyttår Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Konjakk til fattern kan da ikke slå feil? Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Konjakk til fattern kan da ikke slå feil? Hva med å heller legge de pengene i en skikkelig hatt? (<---noe alà den? Kan kanskje koste 2 konjakk, men er nok verdt pengene!) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Konjakk til fattern kan da ikke slå feil? Hva med å heller legge de pengene i en skikkelig hatt? (<---noe alà den? Kan kanskje koste 2 konjakk, men er nok verdt pengene!) Ah Seinfeld ... savner den serien. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Statoil kaffeavtale?? genial som ekstragave, hvis hovedgaven ikke strekker til. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Konjakk til fattern kan da ikke slå feil? Hva med å heller legge de pengene i en skikkelig hatt? (<---noe alà den? Kan kanskje koste 2 konjakk, men er nok verdt pengene!) Hvis han allerede har en sånn en da? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva kjøper man til kjæresten som sier til deg; "Jeg ønsker meg noe som utrykker dine følser for meg" ?? Hvorfor kunne ikke hun bare si "jeg ønsker meg en parfume typen "xxx" og smykke ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Da kjøper man: * Et armbånd i gull hvor du får gravert inn navnet hennes på ene siden, og datoen deres på andre siden * En ramme og får rammet inn et bilde av dere * En ring med inngravert dato og initialene deres * En klokke med dato og initialene deres gravert bakpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå