Gå til innhold

Julegavetråden - Smarte tips til hva man kan gi

darkness|

Anbefalte innlegg

I motsetning til mange av de andre julegavetrådene som finnes fra før av, handler denne tråden om hva man kan gi, i stedet for hva man ønsker seg.

Har du noen smarte tips til hva man kan gi bort? Vet du om noen spesialtilbud, bra butikker og webshops? :)

Jeg har nettopp bestilt GTA San Andreas til broren min (det blir bursdagsgave). Skal kjøpe på Elkjøp. Eller så er jeg foreløpig ganske blank på hva annet jeg kan kjøpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MUSIKK!

Et annet tips: for all del ikke kjøpt klær, med mindre du har ingående insikt i vedkommendes klesmak. Eg hater å få klær til jul, det blir som noen skal bestemme hvordan eg skal kle meg. I fjor så fikk eg en genser med GLITTER på! :no:

Lenke til kommentar

Nei, egentlig ikke.. jeg ønsker meg LCD-skjerm og HW. Jeg tror ikke de fleste jenter ønsker seg det :p

Men ellers.. Hvis jeg skal tippe. Tja.. Spør hvilke priskategorier man legger seg på. Mobiltelefon, smykke, ring, armbånd.. Hvis du er sammen med jenta så slår sikkert et innrammet bilde av dere to godt an. Ting med inngraveringer er også veldig fint. Gavekort på spa?

Lenke til kommentar

Til dere som er virkelig glad i mammaen deres (eller damen, venniner, whatever) så anbefaler jeg Wah-Wah. Gavekort på noe massasje-opplegg, de vil elske det.

Til pappa er Dire Straits eller The Eagles konsert-dvd veldig bra, men dette har jo selvsagt med hvilken smak de har.

Pass på å kjøpe en gave som passer til personen, ikke bare noe tilfeldig gavekort på Musikkverket. Jeg tror folk flest foretrekker gaver som er tilpasset dem.

Lenke til kommentar

Her er hvertfall noe eg har funnet foreløpigt. Listen er ufullstendig:

Mor: Digital Badevekt med glass. Grådig nice og koster ikke mye.

Far: Radio Strømbryter (2) der man med fjernkontroll kan slå av og på diverse ting man kobler til strømuttaket.

Til min søster og mannen: Trådløs Termometer som er ganske kul. De har kjøpt hus som de har pusset og de manglet termometer.

Til min andre søster og mannen: Drink shaker Som de kan blande ut drinker med.

så er 4 unger og 2 andre som kommer på besøk +4venner. Huff dette blir DYRT!! Jaja er bare jul engang i året.

*selge kroppen sin* :whistle:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Her er hvertfall noe eg har funnet foreløpigt. Listen er ufullstendig:

Mor: Digital Badevekt med glass. Grådig nice og koster ikke mye.

Far: Radio Strømbryter (2) der man med fjernkontroll kan slå av og på diverse ting man kobler til strømuttaket.

Til min søster og mannen: Trådløs Termometer som er ganske kul. De har kjøpt hus som de har pusset og de manglet termometer.

Til min andre søster og mannen: Drink shaker Som de kan blande ut drinker med.

så er 4 unger og 2 andre som kommer på besøk +4venner. Huff dette blir DYRT!! Jaja er bare jul engang i året.

*selge kroppen sin* :whistle:

la meg analysere litt her ;)

til mor sier du at du skal kjøpe en badevekt . nei nei nei nei nei

som alle vet tolker alle damer ALT , og kjøper du henne en badevekt er det som og si : nå må du passe på vekta for du begynner og bli FEIT .

ellers virket det som fine gaver

hva koster det sette med sån strømstyrer ? di koster ca 250kr på ikea ( en fjernkontroll og en stikkkontakt) og ganske bilig for extra kontakter

Lenke til kommentar
Hun er f.. overvektig og har satt seg mål i å gå ned i vekt. Hun ville ha joggesko og diverse "trenings" ting så da passer jo denne badevekten ypperlig.

Den strømdingsen koster 198kr på clasolhson og da får de med fjernkontrollen og 3 radiostyrte radiostrømbrytere.

ja men da er det jo en fin gava ,

jeg ville bare advare deg hvist du ikke hadde tengt så langt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...